Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:22:55 GMT

شور و هیجان انتخاباتی در آستارا به اوج رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۲۴۱

شور و هیجان انتخاباتی در آستارا به اوج رسید

شور و هیجان تبلیغات انتخاباتی مجلس در بندر آستارا به اوج رسیده و هواداران هر یک از نامزدها تلاش می کنند مردم را به رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، این روزها چهره بندر مرزی آستارا حال و هوای دیگری دارد و در خیابان‌ها و مکان‌های پرتردد پوسترها، عکس‌ها و انواع بنرهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به چشم می‌خورد و نظر بیننده را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با گذشت زمان و نزدیک شدن به پايان مهلت یک هفته ای تبلیغات نامزدها، هیجان در بین هواداران آنها بیشتر و تحرکات آنان برای استفاده از آخرین فرصت های تبلیغات بیشتر از روزهای قبل شده است.

 

تجمع هواداران کاندیداها در داخل ستادها و اطراف آن، پخش آهنگ های ملی از بلندگوهای ستادها و پخش سخنرانی نامزدها فضايی نشاط‌آور در اين منطقه مرزی ايجاد كرده است.

 

پخش کارت‌های کوچک، پوستر، بروشور و عکس و اعلام زمان، مکان و محل میتینگ‌های خیابانی نامزدها و دعوت از مردم برای حضور در سخنرانی‌ها از طریق بلندگوهای تعبیه شده در ستادهای انتخاباتی شور و هیجان خاصی به تبلیغات انتخاباتی در بندر آستارا بخشیده است.

 

بخش زيادی از بدنه و شيشه خودروهای در حال عبور در این شهر مرزی زير پوششی از عكس‌های رنگی نامزدها پنهان شده كه در معابر شهر تردد كرده و برای کاندیداهای مورد نظرشان از اين طريق تبليغ می‌كنند.

 

علاوه بر این نامزدها طبق برنامه‌ریزی فرمانداری در هفته جاری هرروز در هفت محل تعیین شده در اجتماع خود به بيان ديدگاه‌ها و برنامه‌هایشان از طريق سخنرانی‌ها و حضور در جمع مردم و مجالس می‌پردازند.

 

همچنین این روزها جمعی از هواداران نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسات، با راه‌اندازی کاروان‌های خودرویی به تبلیغ نامزد خود می‌پردازند.

 

هواداران نامزدها همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و انتشار تصاویر، برنامه‌ها، زندگینامه و سوابق کاری نامزدهای مورد نظر خود به تبلیغ می‌پردازند.

 

گرمای تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روستاهای بندر آستارا نیز کشیده شده و برخی از کاندیداها در روستاهای بزرگ نیز ستاد انتخاباتی برپا کرده‌اند و روستاییان را برای مشارکت در این انتخابات دعوت می‌کنند.

 

نکته قابل توجه دیگر اینکه از بین ۱۲ نفر نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندر آستارا یک نفر زن و ۱۱ نفر دیگر مرد هستند و ستادهای تبلیغاتی نامزدها دارای بخش ویژه بانوان و بخش آقایان است.

 

دیوارنویسی با اسپری های رنگی نیز از جمله مواردی است که در این دوره از انتخابات با رعایت اخلاق خوب تبلیغاتی در سطح معابر و کوچه های داخل شهر بندر آستارا مشاهده نشده است.

 

شور و نشاط و تحرک گسترده حاکم بر فضای شهرستان آستارا نشاندهنده و گواه برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در ۲ اسفند است و طرفداران و هواداران کاندیداها شور و شوق فراوانی برای حضور در پای صندوق های اخذ رای و خلق حماسه ای دیگر دارند.

 

از بین ۱۲ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندر آستارا رقابت بین پنج نفر برای جلب نظر و رای مردم بيشتر است ضمن اينكه باقی نامزدها نيز جلب آرای مردم اين منطقه در شهرها و روستاهای این شهرستان فعاليت تبليغی گسترده ای دارند.

 

گفتنی است، روز جمعه ۲ اسفند سال جاری، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۸۴ شعبه اخذ رای شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شور و هیجان انتخابات مجلس بندر آستارا انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات نامزدها نامزدهای انتخابات بندر آستارا یازدهمین دوره شور و هیجان مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد