Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» فارسان در مسجد امام خمینی(ره)، گفت: این کانون علاوه بر پرداختن به رویکردهای کانون فرهنگی هنری مساجد، در واقع این مرکز یک کانون تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز است.

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از افتتاح کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» در فارسان خبر داد و بیان کرد: این کانون برای نخستین بار در استان با این نام در مسجد امام خمینی(ره) افتتاح شده است و از آنجا که شهید سلیمانی را فرزند امام خمینی(ره) می‌دانیم، تقارنی میان نام مسجد و کانون فرهنگی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رئیس این کانون فرهنگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگری، از فعالان فرهنگی مساجد است.

مظاهری با بیان اینکه این مرکز با حضور مسئولان فرهنگی استان و شهرستان فارستان افتتاح شد، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان صرف ساخت این کانون شده و تمامی تجهیزاتی که برای کارهای فرهنگی لازم است، در اختیار اعضا قرار گرفته است.

 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این کانون علاوه بر پرداختن به رویکردهای کانون فرهنگی هنری مساجد در حوزه پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت، در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری مانند کارگاه‌ها، مسابقات نقاشی، خطاطی و ... نیز فعالیت دارد در واقع این مرکز یک کانون تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مظاهری افزود: نکته قابل توجه دیگر این است که دیگر دستگاه‌ها و نهادهای متولی فرهنگی و ارزشی برای همکاری با این کانون فرهنگی اعلام آمادگی کرده ومتعهد شدند که همکاری ارگان‌ها با این کانون سبب جریان‌سازی در قالب فعالیت‌های کانون و مساجد می‌شود و کمک می‌کند پرچمی را که به عنوان پرچم کانون شهید سلیمانی بلند شده است، پایدار نگه داریم و قدمی نو در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فارسان کانون های فرهنگی هنری مساجد مظاهری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال وبختیاری کانون فرهنگی هنری امام خمینی ره شهید سلیمانی کانون تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی