Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت امیر عباس گلاب شب گذشته ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در قالب سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد. 

گلاب در این کنسرت قطعات مشهور و پرطرفدار خود را خواند. این کنسرت در قالب پنجمین شب از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شد و سالن اگرچه تقریباً پر بود اما در لابلای جمعیت برخی از صندلی‌های خالی نیز دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده جوان در این کنسرت که به فاصله یک روز از روز مادر برگزار می‌شد، قطعه‌ای هم برای مادران خواند که با استقبال جمعیت داخل سالن همراه شد.

تنها المان جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، پوستر جشنواره بود که در پایان هر قطعه در بک گراند گروه ظاهر می‌شد.

گلاب بعد از قطعاتی که حضار سالن در بخش‌هایی او را همراهی کردند، به شوخی بیان کرد: مثل اینکه جشنواره خیلی ترسناک هم نیست، خیلی‌ها می‌گویند جو جشنواره به گونه‌ای است که با خواننده نمی‌خوانند!

گلاب بیشتر از اینکه در میان قطعات سخن بگوید مخاطبان را به همراهی با خودش تشویق می کرد. این بار هم در جملات کوتاهی عنوان کرد: مثل اینکه یختان باز شده است در بک استیج به من گفتند از شهرستان‌ها هم به این کنسرت آمده اند و امیدوارم شب خوبی برای همه باشد.

قطعه بعدی گلاب «شاه قلبم» نام داشت. سپس گلاب قطعه «گونه» را خواند؛ قطعه ای که با تک‌نوازی‌های اعضای گروهش آغاز شد و او از ابتدا تا انتها با ریتمی ضربی و پرشور آن را اجرا کرد.

شعر این قطعه از بهروز کشاورز بود و آهنگسازی ان توسط خود گلاب انجام شده بود. 

بعد از این قطعه گلاب به حضار داخل سالن نوید داد که می‌خواهد قطعه ای جذاب برایشان بخواند و درخواست کرد که با نور گوشی‌هایشان سالن را روشن کنند؛‌قطعه‌ای که «عشق تو» نام داشت و حضار هم او را در خواندنش همراهی و این ترجیع بند را تکرار می کردند: «عشقِ تو خواننده‌ام کرد» ملودی این قطعه نیز از خود گلاب بود و شعر آن را مهدی ایوبی سروده بود.

گلاب در ادامه اشاره کرد که دو مهمان از اعضای گروه ماکان بند هم در کنسرتش حضور دارند. وی سپس به شوخی گفت: فامیلی من کمی ضایع است فن پیج‌هایم را بخواهم صدا کنم باید بگویم گلابی‌ها!

گلاب برای قطعه بعدی از جمعیت داخل سالن خواست با هر مصرعی که می‌خواند با گفتن «بانوجان» به او جواب دهند.  قطعه‌ای که شعرش از مسعود شالبافیان بود و اینگونه شروع شد: «تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود، طفل نوپای غزل باز زمین گیر شود...»

وی در بخش پایانی کنسرت اعضای گروه خود را معرفی کرد و با تکرار دو قطعه به انتخاب جمعیت داخل سالن کنسرتش را به پایان رساند.

کد خبر 4854760 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرعباس گلاب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه یک سیما کنسرت موسیقی بازیگر سینما موسیقی پاپ پوستر کارگردان تئاتر سریال ایرانی جشنواره موسیقی فجر جمعیت داخل سالن اعضای گروه قطعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید

به گزارش "ورزش‌سه"، این دو تیم در حالی باید به مصاف هم بروند که از زمان حضور مورایس در فوتبال ایران 4 مرتبه مقابل ملوان شاگردانش را به میدان فرستاده که تنها در دیدار آخر، آن هم به سختی شاهد پیروزی طلایی‌پوشان اصفهانی به‌عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در فصل گذشته و جاری بوده‌ایم.

رویارویی اول مورایس با سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران بود که با تساوی بدون گل تمام شد. در بازی برگشت لیگ بیست و دوم که مورایس هیچ وقت خاطرات آن مسابقه از ذهنش پاک نخواهد شد، سپاهان در دقیقه 87 گلی را دریافت کرد که سرنوشت مسابقات را تعیین کرد. تساوی سپاهان در نقش جهان همان لغزشی بود که پرسپولیس دنبالش بود و در پایان فصل همین تساوی را دلیل نایب قهرمانی سپاهان عنوان کردند که با امتیاز قابل توجه 65 رقم خورد.

سومین رویارویی سپاهان و ملوان در فصل جاری هم برای مورایس کابوس‌وار بود و تیمش با نتیجه 3 بر2 در ورزشگاه نقش جهان اولین شکست فصل را تجربه کرد. در نهایت بازی برگشت این دو تیم چند روز پیش انجام شد و سپاهان باز هم در آستانه شکست قرار گرفته بود، اما تعویض‌های مورایس در نیمه دوم ورق را برگرداند و دبل شهریار در مقابل تیم سابقش باعث ثبت اولین پیروزی مورایس بر ملوان در دوران حضور 2 ساله‌اش در ایران شد.

حالا پنجمین رویارویی دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود؛ جایی که ملوان توانسته عملکرد بسیار خوبی مقابل سپاهان و هوادارانش ارائه کند. این مسابقه یکی از مهیج‌ترین مسابقات مرحله بعدی جام حذفی خواهد بود. گفتنی است به دلیل اینکه سپاهان در آخرین بازی جام حذفی میهمان بوده و ملوان در خانه موفق به شکست سایپا شده، پنجمین رویارویی ملوان و سپاهان در نقش جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آموزش گلاب گیری (فیلم)
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید