Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: ۱۰۸ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی دریافت دفترچه بیمه "طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی" در استان هستند.

نادر نانبخش امروز ۲۸ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۰۸ هزار و ۸۰۰ نفر در استان متقاضی دریافت دفترچه اولیه بیمه سلامت بوده و برای آزمون وسع طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی معرفی شدند، افزود: از این تعداد دهک ۷۳ هزار و ۵۴۲ نفر مشخص ، برای ۳۶ هزار و ۷۹۳ نفر از ۶۸ درصد متقاضیان، پیامک ورود به آزمون وسع ارسال و دفترچه ۱۵ هزار و ۴۷ نفر نیز در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: طبق برآورد انجام شده ۵ درصد از جمعیت استان فاقد هرگونه بیمه هستند.

نانبخش با اشاره به ارائه خدمت نسخه نویسی الکترونیکی در استان با تاکید براینکه باید تا پایان شهریور آینده ۱۰۰ درصد شهرستانها در استان تحت پوشش این خدمت قرارگیرند، خاطر نشان کرد: تاکنون این خدمت در ۸ شهرستان اجرایی شده و به زودی با عملیاتی شدن آموزشهای لازم در این راستا و اجرای طرح مذکور در مهاباد و خوی تعداد شهرستانهای تحت پوشش به ۱۰ مورد خواهد رسید.

مدیرکل بیمه سلامت استان  در خصوص نسخه نویسی الکترونیکی نیز یادآور شد: ۱۲۴۱موسسه فعال در استان طرف قراردارد با بیمه سلامت برای ارائه این خدمت هستند که از این تعداد ۳۳۵مورد داروخانه،۴۶ مرکز تصویربرداری  و بیش از ۶۰۰ مطب به ارائه خدمت مذکور می پردازند.

به گزارش ایسنا، وی به پرداخت بدهی های این سازمان به موسسات و بیمارستانهای طرف قرارداد در استان افزود: عمده بدهی شهریور ۹۸ به بیمارستانهای دولتی دانشگاهی پرداخت و در خصوص مراکز غیر دولتی و دانشگاهی نیز بدهی آبان ماه داروخانه ها و عمده معوقه سایر موسسات شهریور سال جاری نیز پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيمه سلامت نسخه نویسی الکترونیک نسخه نویسی الکترونیکی آذربایجان غربی بیمه سلامت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال