Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:54:21 GMT

بازیکنان شاهین بوشهر شارژ مالی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۲۸۱

بازیکنان شاهین بوشهر شارژ مالی می‌شوند

قائم مقام و مدیر خزانه باشگاه شاهین بوشهرگفت: تمامی پرداختی ها و پاداش ها از منابع داخلی باشگاه با هماهنگی با شهردار و مجوز شورای شهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، نادر مظفری نژاد قائم مقام و مدیر خزانه باشگاه در گفتگویی در خصوص پرداخت پاداش ها به بازیکنان اظهار داشت : در جهت ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت روحیه تیم با هماهنگی با شهردار و اعضای هیات مدیره و همچنین مجوز شورای اسلامی شهر بوشهر مقرر شده بود که بابت پیروزیهای تیم پاداشهایی در نظر گرفته شود که با مساعدت مسئولان این امر محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری نژاد تاکید کرد : تمامی پاداش ها و سایر پرداختی ها از منابع داخلی باشگاه و بودجه های پیش بینی شده پرداخت و تاکنون هیچگونه تزریق مالی و یا پرداختی از سایر نهادها و یا دیگر ارگانها انجام نشده است و قطعا بخاطر نظام مند بود امور مالی و حسابرسی باشگاه دقت نظر ویژه ای در این خصوص وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شارژ مالی پاداش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها