Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل آبفار لرستان گفت: مجتمع کمال‌صالح ازنا یکی‌از پروژه‌های نیمه‌تمام این شرکت است که به دلیل پیشرفت کُند از epc خارج شده و خود شرکت آن‌را انجام می‌دهد.

علیرضا کاکاوند در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با پروژه‌های در دست اقدام در شرکت آبفار لرستان، اظهار کرد: طی چند سال گذشته در این شرکت کار خوبی که انجام شده این است که با ایجاد تیم‌های تخصصی و کارگروه‌های مختلف، پروژه نیمه تمامی به آن معنا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت مدیریت زمان، پروژه و اعتبار به طوری صورت گرفته که پروژه‌ها در مدت زمان حداکثر دو تا سه سال به سرانجام برسد.

کاکاوند با بیان این‌که در حال حاضر بجز دو مجتمع کمال‌صالح ازنا و کهمان الشتر که پروژه‌های سنگینی هستند، بقیه پروژه‌ها به نتیجه رسیده‌اند، عنوان کرد: یک سری پروژه‌های عادی سالیانه داریم که باحدود ۷۰ درصد پیشرفت در دست اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت:  یکی‌از نقاط قوت این شرکت و همکاران فنی ما این است که اجازه ندادند به‌دلیل عدم برنامه‌ریزی به معنای عام پروژه نیمه‌تمامی داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که مجتمع کمال‌صالح ازنا مشکلاتی داشت، بیان کرد: از همان روز اول بنابود این پروژه در قالب epc به بخش خصوصی و سرمایه‌گذار واگذار شود، تقریباً سه سال بر این منوال گذشت تا زمانی‌که دیدیم امیدی نیست خودمان وارد عمل شدیم.

کاکاوند با اشاره به خروج این پروژه را از قالب  epc، عنوان کرد: از زمان خروج پروژه پیشرفت خوبی دارد و فاز اول این پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن نیز زیاد طول نمی‌کشد چراکه عمده کار در فاز اول انجام شده و قطعاً در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان تأکید کرد: علت اصلی طولانی شدن اجرای این طرح این بود که از همان روز اول در قالب epc اجرا شد.

وی با اشاره به این‌که در مجتمع کهمان الشتر نیز ۱۲۶ روستا یعنی کل روستاها در قالب یک مجتمع آورده شده‌ است، بیان کرد: پروژه مجتمع قم‌رود امسال شروع شده که سرعت اجرای کار خوب است و امیدواریم وضعیت اعتبارات سال آینده به گونه‌ای باشد که این پروژه هرچه سریع‌تر در موعد مقرر دو ساله به اتمام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آبفار لرستان شرکت آبفار لرستان فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون