Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ریواده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسایل عقل اقتصادی هم در اتخاذ این رویکرد موثر است چون داوطلبان شرکت در انتخابات برای صرفه جویی در هزینه‌ها ترجیح می دهند علاوه بر فعالیت بیشتر در فضای مجازی، ستادهای تبلیغاتی خود را در مناطقی برپا کنند که اجاره بهای کمتری بپردازند لذا برای فعالیت به مناطق حاشیه شهر روی می آورند که اجاره بهای کمتری بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سوی دیگر فعالیتهای تبلیغاتی باید در مناطقی باشد که دارای جمعیت و تردد زیادی باشند لذا نامزدها به مناطق پرجمعیت حاشیه و بافت مرکزی شهر روی آورده‌اند.

معاون فرماندار مشهد عواملی دیگری هم در این خصوص موثر دانست و گفت: برخی نامزدها که در محلاتی مانند احمدآباد، امامت و معلم در مناطق غیر تعیین شده از سوی شهرداری فعالیت تبلیغاتی کرده بودند اعلام کرده‌اند تبلیغات آنها در کمتر از یک روز از سطح مناطق یاد شده جمع آوری شده است که بررسی موضوع نشان داد مردم در این مناطق نسبت به فعالیت غیر مجاز تبلیغاتی حساسیت بیشتری دارند از این رو بلافاصله از شهرداری می خواهند نسبت به جمع آوری تبلیغات غیر مجاز اقدام کند.

ریواده شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تا روز ۲۲ بهمن را ۳۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: تا امروز دوشنبه ۲۸ بهمن برای حدود ۷۰ ستاد تبلیغات انتخاباتی در سطح مشهد مجوز فعالیت صادر شده است.

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز شده است تا ۲۴ ساعت روز قبل از انتخابات یعنی دوم اسفند ماه ادامه دارد.  
حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.   

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات شرکت در انتخابات شهرداری مجلس شورای اسلامی مشهد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حامد مبینی عصر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت بنیاد ملی نوجوانان و مجموعه مدارس صدرای کشور اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از تأسیس مجموعه مدارس صدرا می‌گذرد که البته در گام اول فقط در مقطع متوسطه دوم و بعدها مدارس متوسطه اول و ابتدایی نیز فعال شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت‌های خود می‌داند، افزود: سازمان تبلیغات کمک به نهادها در ترویج جهاد تبیین را وظیفه ذاتی خود می‌داند از این رو برنامه بنیاد ملی نوجوانان در راستای جهاد تبیین است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با تشریح برنامه‌های جهاد تبیین سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی ادامه داد: اجرای سند تحول در مدارس به عنوان الگوی اجرایی جهاد تبیین بین دانش آموزان و جهاد تبیین در بین فرهنگیان در دستور کار سازمان تبلیغات قرار دارد.

مبینی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدارس صدرا سعی شده تا راهبردهای عملیاتی سند تحول در مدارس اجرایی شود، تصریح کرد: توسعه و نهادینه کردن عدالت آموزشی به عنوان محور مهم فعالیت‌های سازمان تبلیغات منجر به این شد که در ۳۰ استان ۱۹۶ مدرسه مشغول به فعالیت باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های بنیاد ملی نوجوانان گفت: برنامه‌های نوجوانان در قالب دختران حاج قاسم و نوآوین ویژه پسران و همچنین مرکز مربی راه نوین در دستور کار سازمان تبلیغات است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با اشاره به اجرای اردوی مطالعات مجازی پله پله، همراه با نظارت مدیر مدرسه و همچنین رشد، توانمندسازی و مشارکت مدیران معلمان مدارس صدرا افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان تبلیغات است.

مبینی از اجرای طرح کانون مدارس در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار و ٢٠٠ معاون پرورش در دوره ضمن خدمت شرکت کرده و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف تربیتی آموزش دیدند.

وی افزود: مخاطبین مجموعه فعالیت‌ها، معاونین پرورشی مدیران مدارس و طلاب طرح امین هستند، که با فعالیت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اثرات قابل توجهی متوجه فضای آموزشی کشور خواهد شد.

کد خبر 6088826

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان