Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه افراد بسیاری برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در اصفهان اقدام کرده‌اند اما هنوز هم ۳ هزار و ۲۳۶ فرزند در انتظار حامی هستند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زمانی که حرف از نیاز و نیازمند می‌شود آدمی نمی‌تواند بی تفاوت از کنار آن عبور کند به ویژه زمانی که حرف از کودکان و نوجوانان که آینده ساز کشور هستند به میان می‌آید بیشتر از همیشه احساس مسئولیت کرده و آنها که می‌توانند آستین بالا می‌زنند و به حمایت برمی‌خیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکان و نوجوانان بسیاری پس از حمایت امیدواری بیشتری به زندگی و تحصیل پیدا کرده و با قوت قلب و اطمینان بیشتری به ادامه مسیر می‌پردازند. بسیاری از این حامیان علاوه بر حمایت مالی به حمایت معنوی از این فرزندان نیز می‌پردازند و پیگیر درس و تحصیل آنها می‌شوند و همین امر نیز سبب خوشنودی این فرزندان می‌شود.

اصفهانی‌ها نیز در کار خیر و نیک پیش قدم هستند و تا کنون از ایتام و فرزندان محسنین بسیاری حمایت کرده و آنها را تحت پوشش خود قرار داده‌اند، با این وجود 3 هزار و 236 نفر از این افراد هنوز بدون حامی هستند و در لیست انتظار قرار دارند.

بیش  از 71 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت دارند

در این زمینه با سرپرست کمیته امداد استان اصفهان گفت‌وگو کردیم، وی در این زمینه گفت: 3 هزار و 236 فرزند نیازمند در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

کریم زارع با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای جلب حمایت نیکوکاران از این فرزندان اجرا می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر 71 هزار و 285 نفر از مردم نیک اندیش استان در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: 19 هزار و 564 فرزند یتیم و نیازمند در این طرح شرکت دارند که 3236 نفر از آنها کماکان فاقد حامی هستند.

کمک 25 میلیارد ریالی نیکوکاران فارس به سیل‌زدگاندرآمد اکرام ایتام قشم 29 درصد افزایش یافتمردم استان مرکزی بیش از 340 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند

به دنبال جذب 67 هزار حامی جدید هستیم

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان به تشریح جدیدترین برنامه کمیته امداد برای افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین پرداخت و خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه‌ها به دنبال جذب 67 هزار حامی جدید علاوه بر حامیان کنونی هستیم تا علاوه بر بهبود دریافتی فرزندان تحت حمایت کنونی بتوانیم چتر حمایتی این طرح را بر سر فرزندان نیازمند بیشتری بگسترانیم.

وی تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در استان مانند کارکنان ادارات دولتی و غیر دولتی، مشترکین صندوق های صدقه، اعضای انجمن‌ های اولیا و مربیان و کلاس‌های درس مدارس استان را محور اصلی برنامه‌های جدید کمیته امداد عنوان کرد و گفت: پیشبرد و طرح‌های حمایتی که در سنین طلایی افراد به ویژه کودکی، نوجوانی و جوانی اجرا می‌شوند در رقم خوردن آینده‌ای به دور از فقر و نیازمندی برای آنها و قطع چرخه بین نسلی فقر موثر هستند.

حمایت از فرزندانی که نیاز به کمک دارند علاوه بر اینکه سبب بهبود وضعیت آن خانواده می‌شود هم از آسیب‌هایی که آنها را تهدید می‌کند جلوگیری می‌کند و هم فرد حامی را نیز خوشحال خواهد کرد. چرا که کمک کردن قبل از هر چیزی احساس خوشایندی به خود فرد می‌دهد.

فرزندان محسنین و ایتام بدون شک با دریافت کمک و حمایت تلاش خواهند کرد پاسخگوی محبتی باشند که بی دریغ در حق آنان می‌شود. چه بسیار دانش آموزانی که با موفقیت خود پاسخ زیبایی به حامیانشان دادند.

انتهای پیام/164/ ت

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند کمیته امداد هزار حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای