Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:32:27 GMT

شرور و قاتل مسلح تحت تعقیب، به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۲۸۴

شرور و قاتل مسلح تحت تعقیب، به دام افتاد

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان شرور و قاتل مسلح تحت تعقیب، به دام افتاد.


سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله، مبنی بر اینکه قاتل و سارق مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی استان از طریق مرزهای شرقی، وارد کشور شده است موضوع دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این شرور تحت تعقیب ، با هدایت و رهبری چند باند حرفه ای سرقت ، چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و احشام را در سطح استان مرتکب شده بود و علاوه بر به قتل رساند یک چوپان در حین ارتکاب به یک فقره سرقت مسلحانه احشام ،در درگیری مسلحانه با مأموران نیروی انتظامی نیز، یکی از مأموران جان برکف ناجا را با شلیک گلوله مجروح ساخته بود.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی از همان آغاز فعالیت مجرمانه این فرد در صدصد دستگیری او بودند ولی این شرور به محض اطلاع از تحت تعقیب بودنش به کشور پاکستان متواری شده بود.
سردار قنبری بیان داشت: تلاش مأموران برای دستگیری این شرور 26 ساله ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد او در سطح استان و اختفاء او در شهرستان زاهدان به دست آمد.
وی تصریح کرد: پس از وصول این خبر، بلافاصله تیمی از مأموران مجرب پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند مخفیگاه این شرور مسلح را در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام صبح امروز مأموران طی یک عملیات ضربتی با ورود به مخفیگاه این شرور موفق شدند او را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کنند.
سردار قنبری با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس و کشف یک قبضه کلت کمری و تعدادی مهمات در این عملیات خاطر نشان کرد: این شرور مسلح و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاتل آگاهی شرور استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی استان تحت تعقیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس