Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نخست‌وزیر لیبی اعلام کرد که اختلال در دسترسی به تأسیسات نفتی این کشور را با خطر بحران مالی روبه‌رو می‌کند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از طرابلس، دولت رسمی لیبی اعلام کرد به دلیل اختلال در دسترسی به پایانه‌ها و میدان‌های نفتی لیبی از سوی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر، لیبی با خطر بحران مالی و کسری بودجه در سال 2020 میلادی روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولید نفت لیبی از آغاز اختلال دسترسی در اوایل سال جاری میلادی تاکنون، به‌شدت کاهش یافته است. شرکت ملی نفت لیبی هفته گذشته اعلام کرد تولید نفت این کشور اکنون به 163 هزار و 684 بشکه در روز کاهش یافته است.
فایز السراج، نخست‌وزیر لیبی، گفت: بی‌گمان در صورت ادامه تعطیلی تأسیسات نفتی، بودجه 2020 با خطر کسری روبه‌رو می‌شود و به پایین‌ترین حد سقوط می‌کند.
وی همچنین با تکرار بیانیه‌های پیشین شرکت ملی نفت لیبی، اعلام کرد این کشور از آغاز اختلال در دسترسی به تأسیسات نفتی تاکنون، یک میلیارد و 400 میلیون دلار درآمد از دست داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختلال در دسترسی تأسیسات نفتی بحران مالی روبه رو نفت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار سردشت دزفول ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و شست و شوی زیرساخت‌های جاده‌ای دسترسی به روستاهای ماهوربرنجی علیا و سفلی و میدان بخش سردشت دزفول قطع شد.

سوزنگر افزود: با توجه به وضعیت جوی، شهروندان از حرکت به سمت بخش سردشت تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش سردشت در شمال شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزارنفر قرار دارد.

کد خبر 6095261

دیگر خبرها

  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت