Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاهوار پور با بیان اینکه سردار سلیمانی با اقداماتی که انجام داد به محور وحدت جهان اسلام تبدیل شد گفت: با شهادت سردار سلیمانی برای همه دنیا ثابت شد که اقتدار آمریکا پوشالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (دوشنبه 28 بهمن) در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر اهواز اقدامات شایسته ای در زمینه کار فرهنگی و ایجاد نمادهای فرهنگی و مذهبی در این شهرستان انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بر ادامه راه شهید سردار سلیمانی تاکید کرد و با بیان اینکه با این گونه اقدامات می توانیم این مسیر را ادامه دهیم افزود: شهید سلیمانی انسانی جهادی به تمام معنا بود و برای خدمتگزاری به مردم لحظه ای دریغ نمی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار همه زندگی خود را صرف خدمت به اسلام و رضای خدا کرد اذعان داشت: امروز اقدام جهادی نیازمند حضور همه مردم است و مردم ما کسانی را که کار جهادی انجام می دهند، تقدیر و اکرام می کنند.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه سردار سلیمانی با اقداماتی که انجام داد به محور وحدت جهان اسلام تبدیل شد تصریح کرد: این شهید بزرگوار همچنین با شهادت خود و همرزمان شهیدش این مسیر نورانی را با خون خود آبیاری کرد و وحدت اسلامی را با عمل نشان داد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم و نظام ما در برخورد با آمریکا به این نتیجه رسیدند که باید در موقعیتی مناسب جواب محکم و دندان شکنی به آمریکای جنایتکار بدهند و این را به طور رسمی اعلام شد اضافه کرد: با شهادت سردار سلیمانی برای همه دنیا ثابت شد که اقتدار آمریکا پوشالی است آمریکایی ها در انفعال کامل هستند.

 

پس از نامگذاری اولین بلوار اصلی شهر اهواز به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کشور، در راستای بزرگداشت این مقام شامخ این شهید بزرگوار تندیس تمثال سردار سلیمانی در سه راه فرودگاه اهواز نصب شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهواز شهید بزرگوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز