Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مجلس کنونی به دلیل عملکرد نمایندگان از وظیفه و جایگاه اصلی خود خارج شده است، گفت: نماینده‌ای که در اثر تطمیع، سؤال خود را از وزیر پس بگیرد، نماینده نیست، خائن است.

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه زیرسؤال بردن و تخریب رقیب بی‌اخلاقی انتخاباتی است، گفت: حتی در بسیاری از موارد دیده می‌شود که کاندیداها از سخنان مقام معظم رهبری سوءاستفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عمل اخلاق انتخاباتی رعایت نمی‌شود و این موضوع در مناطق قومیتی مانند استان ما و شهرهای کوچک بسیار واضح است، افزود: کاندیدا به جای اینکه به تشریح و توضیح برنامه‌ها و عملکرد خویش بپردازد مدام در حال تخریب طرف مقابل است.

وی با اشاره به اینکه تشویش ذهن مخاطب و دادن وعده‌های دروغین و غیرعملی به مردم بی‌اخلاقی است، اضافه کرد: بعضا دیده می‌شود که برخی از کاندیداها در صحبت‌هایشان فعالیت 40 ساله انقلاب را زیر سؤال می‌برند به هر حال عمر این نظام از ابتدا تاکنون با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و از گردنه‌های سختی عبور کرده است.

کاظمی با بیان اینکه یک کاندیدا نمی‌تواند تلاش 40 ساله انقلاب را خدشه‌دار کند و با مطرح کردن شبهات بی‌اساس ذهن مردم را گمراه کند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی تأثیر عمده‌ای در حل مشکلات کشور دارد و به فرمایش امام(ره) مجلس در رأس امور است.

وی با بیان اینکه مجلس در همه مسائل کشور از جمله معیشت، عدالت و پیشرفت کشور نقش قابل توجهی دارد به شرط اینکه نمایندگان جهادی و انقلابی داشته باشیم، گفت: یک نماینده مجلس نباید روحیه سازش‌کارانه و نگاه به غرب داشته باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید دلسوز و فعال و به دنبال حل مشکلات مردم باشد، اظهار داشت: مجلس کنونی به دلیل عملکرد نمایندگان از وظیفه و جایگاه اصلی خود خارج شده است.

وی ادامه داد: نماینده‌ای که در اثر تطمیع، سؤال خود را از فلان وزیر پس بگیرد و یا دنبال منافع خود باشد که بعد از اتمام دوره نمایندگی در فلان اداره و یا وزارت‌خانه مشغول به کار شود نماینده نیست، خائن است.

کاظمی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات یک پشتوانه معنوی و سرمایه اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: کاندیدایی که با رأی بالایی به مجلس راه پیدا می‌کند قطعا در روند کار مجلس مؤثر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم از دولت و نظام سبب افزایش مشارکت می‌شود، افزود: اطلاع رسانی، توضیح و انگیزش از طریق صداوسیما و دیگر رسانه‌های ارتباط جمعی و ورود تشکل‌های سیاسی و احزاب از جمله عوامل دیگری است که تأثیر زیادی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات اخلاق انتخاباتی مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری حل مشکلات دبیر حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش