Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف یک کارگاه تولید روغن خوراکی تقلبی با برند معروف در البرز خبرداد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به کشف یک کارگاه تولید روغن خوراکی تقلبی با برند معروف، اظهارداشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام  امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز یک دستگاه خودروی نیمه سنگین حامل روغن قاچاق در استان البرز شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از حضور این خودروی روغن قاچاق در یک باغ مشخص شد که این روغن  برای بسته بندی با برند معروف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه از این باغ دستگاه‌های بسته‌بندی و ظروف و برچسب برند معروف روغن کشف شد، بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و محل کارگاه بسته بندی روغن تا طی مراحل قانونی پلمپ شد.

مختاری با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنیم برای خرید اقلام مصرفی خود به نشان سلامت توجه کنند، عنوان کرد: استفاده از کالای استاندارد و تولید داخل مورد تاکید و توصیه است.

کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو در کرج کشف شد/ جلوگیری از ورود 1000 قطعه به بازار5 هزار لیتر روغن موتور تقلبی در انبارهای شورآباد شهرستان ری کشف شدکارگاه تولید بوش تقلبی در کرج کشف شد + تصاویر

                      

                           

انتهای پیام/ز

R7810/P1549/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز بسته بندی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی، عصر امروز، در همایش روز مزرعه در سلسله، گفت: این شهرستان به‌عنوان قطب تولید دانه‌های روغنی در لرستان مطرح است.

او با اشاره به ضرورت امنیت غذایی و جهش تولید در محصولات کشاورزی، اضافه کرد: ما باید اصول علمی و فنی را به مزارع و بخش کشاورزی منتقل کنیم.

پیش‌بینی برداشت 150هزار تن جو در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: حدود هزار و 700 هکتار  از سه هزار و 500 هکتار کلزای این استان در شهرستان سلسله کشت می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه چهار میلیون دلار ارز سالانه برای واردات روغن هزینه می‌شود، بیان کرد: ما باید کشور را از واردات روغن بی‌نیاز کنیم و در این راستا یکپارچه‌سازی اراضی بسیار مهم است.

او با اعلام اینکه میانگین تولید گندم آبی در اراضی کشور 4.5تن است، اضافه کرد: این آمار در لرستان 5.5تن در هر هکتار است و هزار کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری هستیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان