Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:12:04 GMT

اعلام مهلت مجدد برای ثبت نام جاماندگان کنکور

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۶۶۹

اعلام مهلت مجدد برای ثبت نام جاماندگان کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون سراسری 99 خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت تمدید شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ روز گذشته یکشنبه ۲۷ بهمن به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام تعداد یک میلیون و ۵۱ هزار و ۹۲۸ داوطلب در کنکور ۹۹ بر اساس آمار اولیه، افزود: داوطلبان آزمون فوق که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند، می‌توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام‌ یعنی از روز دوشنبه ۱۲ تا پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

توکلی گفت: گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت. داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند، می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند و نتیجه نهایی کنکور ۹۹ نیز در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهلت مجدد ثبت نام کنکور ثبت نام کنکور 99 کنکور 99 جاماندگان کنکور 99 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور سایت سازمان سنجش آموزش کشور رشته های با آزمون اقدام کنند مهلت مجدد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار

در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان