Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنا داریم درآمدهای استان‌های بزرگ را در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار مانند خراسان جنوبی هزینه شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، 18 بهمن ماه بود که رئیس سازمان بنیاد مستضعفان در سفری دو روزه به خراسان جنوبی سفر کرد تا از نزدیک با آخرین مشکلات مردم در زمینه بنیاد مستضعفان آشنا شود او در این سفر تاکید کرد این نهاد هیچ تصمیمی ندارید که درآمدهای خراسان جنوبی در خارج از استان هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بعد از گذشت 10 روز از آن سفر امروز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به تاکید فتاح به خراسان جنوبی سفر کرد و در گام نخست ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هدف این سفر را بررسی مشکلات استان اعلام کرد.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برحسب پیگیری‌هایی که آیت‌الله عبادی و استاندار داشتند ریاست بنیاد مستضعفان  قبل از سفر به خراسان جوبی به من تاکید کرد به خراسان جنوبی بیاییم و به لحاظ شناختی که از استان داشتم قبل از آمدن من خود آقای فتاح به استان سفر کرد تا از نزدیک تنگناها و مشکلات را بررسی کند.

بنیاد مستضعفان برنامه‌ای برای تملک پارکینگ پروانه نداردانتخاب مناطقی از کشور برای محرومیت‌زدایی از اهداف بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان استانعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مستضعفان و استانداری خراسان جنوبی برای محرومیت‌زدایی درمیان

سیدصولت مرتضوی گفت: فتاح به من تاکید کرد برای بررسی بیشتر هرچه زودتر به خراسان جنوبی سفر کنم. ماموریت بنیاد مستضعفان از پیشانی بند آن مشخص است که این بنیاد برای مستضعفان است و در حوزه‌هایی که فعالیت دارد به منظور رفع نیاز مستضعفان است.

وی با بیان اینکه رهبری به مستضعف نوازی در ابلاغ انتصاب فتاح و محرومیت‌زدایی به عنوان مهمترین هدف بنیاد مستضعفان اشاره کردند افزود: در گذشته خدمات خوبی در برخی استانها از جمله مناطق محروم کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، و ایلام انجام داده است.

 رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد: فتاح تاکید کرد که به نفع مردم تصمیم گیری کنم و این از آرزوهای من است که روزی توفیق پیدا کنم و قدری از آلام مردم خراسان جنوبی را درک کنم.

مرتضوی اظهار داشت: آمده‌ایم تا تصمیمات مناسبی در تکمیل سفری که فتاح به استان و شهرستان درمیان داشت انجام دهیم. هر بخش قهستان به لحاظ زلزله بزرگی که در آن زمان رخ داده عقب ماندگی دارد و هم بخش مرکزی درمیان عقب ماندگی زیادی دارد اما این به معنای عدم ماموریت در سایر نقاط محروم استان نیست.

وی گفت: از نظر شناختی که از استان داریم باید بنیاد مستضعفان توجه کنند و قرار نیست درهمی از منابع درآمدی استان و شهرستان‌ها در سایر نقاط کشور هزینه شود بلکه باید از درامدهای شهرهای بزرگ در این استان و دیگر استانهای محروم هزینه شود.

انتهای پیام/254/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی محرومیت زدایی هزینه شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی که در محاصره سیل قرار دارد، توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم