Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تمامی آحاد مردم و به ویژه رای اولی ها، دست خداوند برای عزت بخشیدن به کاندیداها و انتخاب فرد اصلح در پای صندوق رای هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان روز دوشنبه در همایش حماسه رای اولی های استان در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش، با بیان اینکه انتخابات عرصه ای است که افراد خود را برای قرار گرفتن در جایگاهی از حکومت داوطلب می کنند، خاطر نشان کرد:ما نیز وسیله ای هستیم تا با قرار گرفتن در پای صندوق ها، در عزت بخشیدن به کاندیدا، دست خداوند باشیم و باید به این مهم توجه کنیم تا به افرادی که رای می دهیم متناسب با جایگاهی که برای آن داوطلب شدند، تخصص، توانایی، دانایی، دانش و ویژگی های متناسب با آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ابتدای سخن با دانش آموزان و رای اولی های استان، به آغاز داستان های کودکانه و عبارت " یکی بود، یکی نبود" اشاره داشت و گفت: در واقع این عبارت اشاره به خداوند متعال دارد که تک، واحد و یکتا بود و بزرگی و عظمت آن بی نهایت است و هیچ عمل و حرکتی بدون اراده خداوند امکان ‌پذیر نخواهد شد.
خجسته پور در ادامه با اشاره به آیه قرآنی "تُعَزُّ مَن تَشاء و تُزِلُّ مَن تَشاء" ، گفت: خداوند اگر بخواهد عزت و اگر نخواهد نیز ذلت به بندگان خود می دهد، اما بخشیدن این عزت و ذلت ویژگی ها و زمینه هایی دارد و در چارچوب و قالب سُنت خدا صورت می گیرد.
وی ادامه داد: توکل و سَعی در کنار هم، سُنت خداوند است و اگر در این سُنت قرار بگیریم و به معنای واقعی کلمه به آن عمل کنیم، یقینا عزت خداوند نصیب ما خواهد شد و در غیر این صورت ذلت برای ما به همراه خواهد داشت.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سُنت خداوند به هیچ عنوان تغییر پذیر نیست، به زندگی و داستان حضرت یوسف(ع) اشاره داشت و افزود: زمانی که حضرت یوسف(ع) توکل به خداوند که یکی از رُکن های اصلی سُنت خداوند است را در زندان فراموش کرد و به بنده خدا متوصل شد، خداوند به او عزت آزادی را عطا نکرد، اما زمانی که خواب پادشاه مصر را تعبیر نمود، برای کمک و رسیدگی به امورات مردم برای عبور از خشکسالی و قحطی، خود را برای انتخاب کاندید قرار داد و از خود نیز با ویژگی های حافظ، امانت دار بودن و دانایی و تدبیر به همراه تخصص تعریف نمود.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به داستان حضرت هاجر(س) و حضرت اسماعیل(ع) نیز در ادامه اظهار داشت: حضرت هاجر(س) زمانیکه خود و فرزند خود را در بیابانی بی آب و علف و فرزندش را تشنه و بی تاب دید، با توکل به خداوند در پی دستیابی به آب، سعی نمود و بر طبق سُنت خداوند، ایزد منان نیز به او عزت داد و آب گوارا را از زمین جوشاند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: زمانی که سعی در کنار توکل با هم قرار بگیرد، موفقیت و پیروزی حاصل خواهد شد، چرا که در سُنت خداوند تغییر و تبدیلی نیست، خداوند به بندگان خود که در این راه و طریقت قرار بگیرند، عزت می بخشد.
وی در همایش ویژه رای اولی های استان تاکید کرد: کاندیدا و داوطلب شدن برای در اختیار گرفتن مقامات یک حکومت برای خدمت به مردم در صورتی که متناسب با آن جایگاه توانمندی وجود داشته باشد، صد البته که اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمند است و انشالله با حضور شما رای اولی ها و مشارکت پرشور و حماسی مردم عزیز، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در دوم اسفندماه سال جاری خواهیم بود.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات امنیتی و اجتماعی استاندار رئیس ستاد انتخابات استان رای اولی های استان عزت بخشیدن پای صندوق معاون سیاسی رای اولی ها دست خداوند خواهد شد ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد، لغو معافیت مالیاتی به صندوق های سرمایه گذاری ثابت ضربه وارد می کند و نتیجه آن خارج شدن سرمایه های مردم از این صندوق ها است . - اخبار اقتصادی -

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در قوانین مختلف معافیت ها و تخفیف هایی در حوزه های گوناگون اعمال شده است، گفت: طبق قوانین موجود شرکت ها در صورت سرمایه گذاری در بازار سرمایه مشمول تخفیف های مالیاتی می شوند که هدف از این کار نیز رونق بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: در صورتی که سطح شناوری شرکت ها از عددی بالاتر باشند و یا اینکه اقدام به صادرات کنند، مشمول مشوق هایی می شوند؛ مجموع این مشوق ها منجر به اعمال معافیت هایی برای شرکت ها می شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: در این شرایط مجلس در قانون بودجه 1403 مصوبه ای داشت که به موجب آن سقفی برای استفاده از معافیت ها اعمال کرد؛ شرکت های کوچک و متوسط به این سقف نمی رسند ‌‌و شامل شرکت های بزرگ می شود.

طغیانی ادامه داد: در زمان تصویب این بند، وضعیت شرکت های بزرگ از این لحاظ روشن بود که بخشی از معافیت هایشان کاهش پیدا می کند اما شرایط صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت خیلی روشن نبود که آیا به آن ها هم تعمیم پیدا می کند یا خیر؛ بر این اساس ما در طرح یک فوریتی اصلاح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم به دنبال حل این موضوع هستیم و این طرح تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم تعیین تکلیف می شود.

وی توضیح داد: صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت در قبال دریافت پول مردم به آن‌ها تعهد سرمایه گذاری و پرداخت سود ثابت می دهند لذا اگر قرار بر لغو معافیت این صندوق ها باشد شرایط تغییر می کند. چون در این صورت سپرده گذاران بانکی معاف از مالیات بوده و سپرده گذاران صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت مشمول مالیات می شوند که این یک تبعیض است.

طغیانی تاکید کرد: لغو معافیت مالیاتی ضربه به صندوق های سرمایه گذاری ثابت وارد می کند که نتیجه آن خارج کردن سرمایه های مردم از این صندوق ها است، چون طرف دیگر ماجرا رقیب دیگری به نام سپرده های بانکی است که مشمول مالیات نمی شود لذا مردم پول هایشان را در بانک ها سرمایه گذاری می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است