Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@07:31:03 GMT

وزش باد شدید و وقوع گردو غبار در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۹۱۸

وزش باد شدید و وقوع گردو غبار در خوزستان

 

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد سبزه‌زاری گفت: با توجه به وزش باد و تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط خوزستان، در حال حاضر سرعت باد در اهواز ۶ کیلومتر بر ثانیه است و شاهد وقوع گرد و خاک محلی از چشمه‌های گرد و غبار جنوب شرق در اهواز هستیم.

وی افزود: وقوع گرد و خاک از اواسط روز در مناطق مرکزی و جنوب غربی آغاز شده است و این وضعیت حداقل تا ۳ ساعت دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه‌زاری در مورد تعطیلی مدارس نیز گفت: در کل دنیا غلظت گرد و خاک را بر اساس میانگین ۲۴ ساعته محاسبه می‌کنند و در صورت بالا بودن غلظت، مدارس را تعطیل می‌کنند. با وقوع گرد و خاک دو سه ساعته، مدارس تعطیل نمی‌شوند. گرد و خاک، گازهای خطرناک نیست که میانگین یک ساعت آن را در نظر بگیرند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در حال حاضر سامانه بارشی ضعیف بوده و دیگر بارندگی نداریم و فقط در مناطق شرق احتمال بارندگی وجود دارد.

وی بیان کرد: روزهای چهارشنبه ۳۰ بهمن و پنج‌شنبه یکم اسفند بارش‌های خوبی در خوزستان خواهیم داشت به گونه‌ای که در ارتفاعات بارش ۵۰ تا ۶۰ میلی‌متر و در مرکز استان بارش ۵ تا ۱۰ میلی‌متری خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اهواز تندباد گرد و غبار جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان