Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مسجدی آرانی رئیس پزشکی قانونی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعداد دقیق جانباختگان اغتشاشات آبان ماه اظهار کرد: پزشکی قانونی مسئول ارائه هیچ آماری نیست.

وی افزود: ما تمام اطلاعات و آمار‌ها را به مراجع ذی صلاح و شورای امنیت کشور ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: براساس مصوبه شورای امنیت کشور، این نهاد مسئول اعلام هر گونه آمار و اطلاعات است.

مسجدی آرانی تأکید کرد: سازمان پزشکی قانونی مسئول اعلام آمار نیست و به این حوزه ورود پیدا نمی‌کند، پزشکی قانونی یک سازمان تخصصی محسوب می‌شود.

رئیس پزشکی قانونی کشور ادامه داد: ما در پزشکی قانونی حتی اطلاع نداشتیم که اجسادی که به این سازمان برای معاینه و تشخیص علت فوت آورده شده‌اند در اغتشاشات و یا به علتی دیگر فوت کرده‌اند.

وی افزود: زمانی که دستور قضایی برای معاینه اجساد صادر می‌شود، ما فقط وظیفه اعلام علت فوت را داریم.

مسجدی آرانی بیان کرد: نهاد‌های مسئول در یک بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روز از پزشکی قانونی درخواست اطلاعاتی را داشتند و ما هم علت فوت تمام اجسادی که در این بازه زمانی به پزشکی قانونی تحویل داده شدند را اعلام کردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اغتشاشات آبان ماه پزشکی قانونی رئیس پزشکی قانونی کشور شورای امنیت کشور مسجدی آرانی علت فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»