Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@10:06:22 GMT

برگزاری ۸۸۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۴۷۸

برگزاری ۸۸۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه الزهرا(س)

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ندا مقدم در نخستین رویداد گفتمان پیشرو علمی (گپ): ایده‌ها و تجربه‌های زنان در علم و فناوری با هدف ساده‌سازی علم برای عموم مردم که بعدازظهر امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: به نمایندگی از دانشگاه الزهرا در خدمت شما هستم. این دانشگاه با ۵۵ سال قدمت یکی از بزرگترین مراکز علمی و فرهنگی کشور و بزرگترین دانشگاه جامع دختران در بین کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رویداد که توسط کرسی یونسکو در ترویج علم برگزار شد، ادامه داد: با ۱۰ هزار دانشجو و ده‌ها هزار دانش‌آموخته حضور پررنگی در آموزش عالی کشور داشته‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: ترویج علم، خردمندی و معرفت در بین زنان از جمله اولویت‌های مهم و حیاتی است.

مقدم بیان کرد: به تناسب مسئولیتی که در دانشگاه دارم، می‌خواهم گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) را معرفی کنم. در ۱۰ ماه گذشته حدود ۸۸۰ برنامه در معاونت فرهنگی داشته‌ایم که بیش از ۵۰ درصد مرتبط با انجمن‌های علمی ما بود و بیش از صد هزار ساعت کار صورت گرفته است.

وی افزود: چون در دانشگاه ما دختران زیر سایه پسران قرار نمی‌گیرند، استعدادها و توانایی آنها به‌خوبی ظهور و بروز پیدا می‌کند تا با اعتماد به‌نفس بیشتری وارد جامعه شوند.

مقدم تاکید کرد: از بین ۱۸ انجمن علمی، 2 دانشجوی دانشگاه الزهرا (س) دبیر اتحادیه کشوری هستند و به دلیل بالا آمدن دختران در نظام مردانه باید به آنها افتخار کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دختران عزیزمان در کشور باشیم. آرزو می‌کنم در این جهان پهناور، انسان‌ها در صلح با خود و جهان هستی باشند.

انتهای پیام/

168 / 320 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) برنامه فرهنگی ندا مقدم آموزش عالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برنامه فرهنگی آموزش عالی دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم