Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «لیلی با من است» گفت: من در دهه شصت و هفتاد در تعداد بسیار زیادی فیلم بازی کردم اما واقعا انتظار نداشتم که ساخت فیلم خروج با توجه به اینکه فضای جنگی هم نداشت اینقدر سخت باشد، من در فیلم‌های قدیمم تجربه کار با مواد منفجره واقعی را هم داشته ام اما باور کنید کار با تراکتور از فیلم جنگی هم سختتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 15:00 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۰۴۶

مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: بازی در فیلم خروج موهبتی بود که در این سن به من اهدا شد، به شخصه از حضور در فیلم حاتمی‌کیا و همبازی شدن با فرامرز قریبیان بسیار لذت بردم.

وی درباره سختی‌ پروژه سینمایی «خروج» اضافه کرد: واقعیت امر من اکثریت کارنامه کاری‌ام به آثار دفاع مقدس ختم می‌شود، تجربه بازی در بسیاری از فیلم های جنگی را داشته ام و می‌دانم که سختی در سینما چه هست و چه نیست. 

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» در همین راستا ادامه داد: روزی که پیشنهاد بازی در فیلم خروج را از سوی ابراهیم حاتمی‌کیا دریافت کردم همه گفتند که کار بسیار سختی است اما به واسطه علاقه به ابراهیم حاتمی کیا این فیلم را پذیرفتم.

وی با اشاره به حضور خود در آثار دفاع مقدسی سینما تاکید کرد: من در دهه شصت و هفتاد در تعداد بسیار زیادی فیلم بازی کردم اما واقعا انتظار نداشتم که ساخت فیلم خروج با توجه به اینکه فضای جنگی هم نداشت اینقدر سخت باشد، من در فیلم‌های قدیمم تجربه کار با مواد منفجره واقعی را هم داشته ام اما باور کنید کار با تراکتور از فیلم جنگی هم سختتر بود. 

بازیگر فیلم «لیلی با من است» در همین رابطه افزود: ما در گچساران گرمای بیش از حدی را تجربه کردیم و اکثرا بازیگران پوستشان سوخت اما در ادامه فیلمبرداری در شهر قم از سرما یخ می زدیم، این درحالی بود که روی تراکتور هم نمی توانستیم گرم شویم. 

وی با اشاره به کیفیت نهایی فیلم سینمایی «خروج» اظهار کرد: من در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خروج را تماشا کردم و باور کنید که تمام خستگی سفر و کار از تنم بیرون شد، نه به خاطر اینکه خودم در فیلم بازی کرده باشم اما مطمئنم که این مردم هستند که فیلم حاتمی کیا را به عنوان بهترین فیلم معرفی می کنند، مردم بدون شک خروج را دوست خواهند داشت زیرا برای آنها ساخته شده است. 

فقیه درباره همکاری با ابراهیم حاتمی کیا خاطرنشان کرد: خروج اولین تجربه همکاری من با ابراهیم حاتمی کیا بود، این تجربه برایم به شدت دلنشین و لذتبخش بود و اگر بار دیگر ابراهیم پیشنهاد بازی بدهد با سر می روم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران ابراهیم حاتمی کیا کار با تراکتور فیلم سینمایی بازیگر فیلم باور کنید فیلم خروج فیلم بازی داشته ام جنگی هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امروز در اولدترافورد بارها ‏با درخشش موریچ، دروازه‌بان برنلی، در باز کردن دروازه این تیم ناکام ‏مانده بود بالاخره در دقیقه 79 توسط آنتونی به گل رسید تا به ‏خواسته‌اش یعنی سه امتیاز نزدیک شود. ‏

یونایتد پیش از این بازی 53 امتیازی بود و در رتبه ششم جدول قرار ‏داشت آنها درحالیکه یک بازی بیشتر از تاتنهام 60 امتیازی داشتند ‏می‌دانستند که شانس صعودشان به رتبه پنجم اندک است. رقابت ‏اصلی آنها با نیوکسل برای ایستادن در رتبه ششم است. ‏

بعد از گل آنتونی در دقیقه 79 یونایتد سه امتیاز را در جیب خود ‏می‌دید اما هشت دقیقه بعد اشتباه اونانا باعث شد همه این حساب ‏و کتاب‌ها به هم بریزد.‏

برنلی کرنر را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. اشتباه محاسبه بین ‏اونانا و اریکسن و خروج بد دروازه‌بان کامرونی باعث شد یک پنالتی به ‏سود برنلی اعلام شود. خروج بد اونانا باعث شد توپ بیرون از محوطه ‏به گودموندسون برسد اما والی او بعد از برخورد به دالوت به کرنر ‏رفت.

 داور ولی اجازه ارسال این کرنر را نداد و گفت صحنه خروج اونانا ‏باید با وی‌ای‌آر بررسی شود. او در بازگشت به زمین نقطه پنالتی را ‏نشان داد و زکی عمدونی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اونانا به گل ‏تبدیل کرد. ‏

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین