Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در مصاحبه اختصاصی با این شبکه تاکید کرد با ادامه پاسخ راهبردی ایران، آمریکا از جنایت خود در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، پشیمان خواهد شد.

سردار حسین سلامی گفت: حمله راهبردی ما به پایگاه عین الاسد، سرآغاز بود و پاسخ‌های ایران ادامه خواهد داشت و آمریکایی‌ها پشیمان و مجازات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی همچنین خطاب به اسرائیلی‌ها افزود: همه مواضع شما در تیررس ما قرار دارند و امکانات ما برای نابودی شما زیاد است. دیوار‌ها و سربازان شما که از مرگ می‌ترسند، شما را نجات نخواهند داد.

وی تاکید کرد پاسخ به جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نظامی بود. زیرا باید پاسخ روشن و قابل فهمی می‌بود و همه جهان می‌توانست آن را مشاهده کند. پاسخ ایران در یک نقطه مشخص جغرافیایی بود، اما تاثیر آن جهانی بود و این حمله پایان پاسخ راهبردی ایران نبود، بلکه سرآغاز آن بود. پاسخ‌های ما ادامه خواهد داشت و آمریکایی‌ها پشیمان و مجازات خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: باید حمله‌ای اجرا می‌کردیم، زیرا حمله بیانگر قدرت و اراده یعنی اقتدار است. باید این مسئله را مشخص می‌کردیم، زیرا باید آمریکایی‌ها را در آن نقطه متوقف و برای آن‌ها معلوم می‌کردیم که باید در محاسبات و تصورات خود در برابر جمهوری اسلامی ایران بازنگری کنند. باید هیبت ساختگی آمریکا را که با عملیات روانی ترسیم می‌کند، از بین می‌بردیم و آمریکا را رسوا می‌کردیم و واقعیت آن را نشان می‌دادیم. باید نشان می‌دادیم که رئیس جمهور آمریکا یک مرد دروغگوست و سخنانش ارزشی ندارد. به همین علت، این پاسخ نظامی ضروری بود. اما این پاسخ نظامی بر اساس معیار‌های راهبردی صورت گرفت. درست است که پاسخ محدودی بود، اما این واقعیت را آشکار کرد که ما به سطحی از قدرت و اعتبار رسیده ایم که می‌توانیم اقدام مستقیم علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا انجام دهیم. سخن در اینجا از یک اقدام راهبردی است. اما این حمله، پایان پاسخ راهبردی نبود، بلکه ابتدای پاسخ راهبردی بود.

سردار سلامی به اسرائیلی‌ها هشدار داد همه مناطقی را که در فلسطین اشغال کرده‌اند، در تیررس ایران قرار دارد. او از اسرائیلی‌ها خواست به آمریکا تکیه نکنند و از تجربه بقیه که به آمریکا تکیه کردند و هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورند، درس عبرت بگیرند.

سردار سلامی گفت: ما به اسرائیلی‌ها اخطار می‌دهیم که مراقبت رفتارهایشان باشند. آن‌ها بسیار کوچکتر از آمریکایی‌ها و در محاسبات ما بسیار ناتوان‌تر هستند. همه نقاط تحت اشغال اسرائیلی‌ها، در تیررس آتش ما قرار دارد. البته هدف قرار دادن آن‌ها فقط از مبدا ایران نخواهد بود. امروز می‌توانند صدای مخالف ملت‌های مسلمان را نزدیک مرزهایشان بشنوند. امکانات زیادی برای نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، اما هنوز شرایط برای تحقق آن، مناسب نیست. به اعتقاد من، اسرائیلی‌ها خود با ادامه رفتارهایشان، این شرایط را ایجاد کنند. اسرائیلی‌ها خودشان عامل نابودی‌شان خواهند بود. اسرائیلی‌ها باید به این واقعیت توجه کنند که در یک مساحت محدود جغرافیایی، در محاصره قرار دارند و دیوار‌های سیمانی یا دیوار‌های الکترونیکی یا سربازان خسته از جنگ و ترسو، آن‌ها را نجات نخواهند داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلامی رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران ترور سردار سلیمانی اسرائیلی ها پاسخ راهبردی سردار سلامی آمریکایی ها دیوار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود

ناصرالدین عامر درباره تاثیر عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، افزود: این حمله حتما موثر است و اثرات قابل توجهی روی روند حوادث داشت و حیثیت (رژیم) اسرائیل را از بین برد.

وی با تاکید براینکه حمله ایران اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود، تصریح کرد: علاوه بر این دفاع از خود، حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است و این اقدام حمایت عظیم تهران از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد.

معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در ادامه درباره اینکه آیا رژیم صهیونیستی به این حمله پاسخ خواهد داد یا خیر؟، گفت: (رژیم) اسرائیل امروز یک موجودیت سیاسی جنایتکار و ستیزه‌جو است که به روش‌های تروریستی توسل می‌جوید.

عامر افزود: (رژیم) اسرائیل در حال حاضر ترسوتر از آن است که با اقدامی تمام عیار به جمهوری اسلامی پاسخ دهد با این حال، احتیاط لازم است.

وی همچنین گفت که امروز مردم یمن با نیرو‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی که از فناوری جدیدتری نسبت به تل آویو برخوردارند، درگیر هستند، اما این نیرو‌ها نتوانستند عملیات یمنی‌ها را در دریا متوقف کنند.

معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در ادامه تاکید کرد: نیرو‌های یمنی عزم، پشتکار، حمایت مردمی و سلاح‌هایی دارند که در طول سال‌های گذشته برای مقابله با هرگونه تشدید تنش‌ها از سوی دشمنان آنها را توسعه داده‌اند و اصلاً جزو فرهنگ آنها نیست که تسلیم شوند، بلکه دکترین مواجهه را تا پیروزی حفظ می‌کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود