Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:00:15 GMT

عقیدتی سیاسی فرمانده جنگ نرم است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۹۷۱

عقیدتی سیاسی فرمانده جنگ نرم است

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ حمید واحدی  جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین گردهمایی روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش  اظهار کرد: امروز به کمک و یاری نهاد عقیدتی سیاسی رابطه بسیار خوب و ارزنده ای میان عقیدتی سیاسی و فرماندهی به وجود آمده است و دو مجموعه بزرگ عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات به مثابه دوبال برای فرماندهی نیروی هوایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش هجمه دشمن در جنگ نرم و شروع دو جنگ بزرگ اقتصادی و فرهنگی گفت: همه شما کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی، فرماندهان جنگ نرم هستید و با تدبیر و ارتقاء دانش خود در زمینه جنگ نرم  ضمن مقابله با دشمن، تهدیدی هم برای دشمنان میهن عزیزمان باشید.

جانشین نیروی هوایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: ما باید در همه زمینه ها قدرتمند باشیم واین قدرتمند بودن برای جلوگیری از تهدید هاست، ولی در حوزه جنگ نرم و رسانه ای ما باید به دشمن حمله کنیم و نگذاریم آن ها ما را مورد حمله قرار دهند .

او با بیان اینکه شما روحانیون برای عامه مردم و به خصوص برای نسل جوان الگو هستید و اگر ما بتوانیم حتی یک جوان را در یگان نجات دهیم کار ارزشمندی انجام داده ایم خاطرنشان کرد: این امر مهم محقق نخواهد شد، مگر با ساده زیستی و در نظر داشتن خدا در همه امور و د راین راستا فرماندهی به کمک شما عزیزان جوسازی ها ی صورت گرفته را خنثی خواهد کرد.

واحدی تصریح کرد: در خصوص مسائل فرهنگی هرکاری انجام دهیم سرمایه گذاری است و نباید به چشم هزینه به آن نگاه کرد و تمام سرمایه گذاری های ما باید در راستای رضای خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سازمان عقیدتی سیاسی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه بر راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آن‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس