Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امروز و در آیین بزرگداشت سردار دلها سیدالشهداء جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان رسما بنام این شهید والامقام مزین شد.

در این مراسم سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در سخنانی سردار سلیمانی را پرورش یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری  پرورش یافته مکتب هزارساله روحانیون وعلمای اسلام هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ایثار ،فداکاری و رشادت رمز ماندگاری روحانیت شیعه در جهان اسلام است که شهید سلیمانی در حقیقت تربیت یافته این مکتب است.

سردار ابوحمزه  خطاب به کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی گفت:با گذاشتن نام حاج قاسم بر روی این مجتمع صنعتی در حقیقت مسئولیت بسیار سنگینی را قبول کرده اید و شما باید با مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی سرآمد تمامی مراکز صنعتی در استان باشید تا سایر مراکز از شما الگو برداری کنند.

در این مراسم  بحرالعلوم مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنانی گفت:هدف از نامگذاری بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی دولتی کشور به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زنده نگهداشتن یاد وخاطره سردار دلها در اذهان مردم جامعه و برای نسل های آینده است.

  او ابراز امیدواری کرد: با این نامگذاری این مجموعه گوشه ای از دین خودمان را به رشادتها و مجاهدتهای شهیدان و این شهید بزرگوار ادا کرده باشیم.

در این مراسم همچنین از لوح یادبود این مراسم باحضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو سردار سلیمانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی نیروگاه سیکل ترکیبی سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی