Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:10:19 GMT

قیمت بلیت بازی پرسپولیس و شارجه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۱۶۲

قیمت بلیت بازی پرسپولیس و شارجه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امیر علی حسینی ،مدیر امور بین‌الملل باشگاه، بلیت فروشی مسابقه الشارجه-پرسپولیس فردا سه شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه الشارجه شهر شارجه محل برگزاری مسابقه اغاز خواهد شد. 

با توجه به اعلام صورت گرفته از سوی مقام های اماراتی بلیت فروشی از طریق چهار باجه عرضه انجام خواهد شد که سهم تماشاگران هریک از دو تیم دو باجه خواهد بود که برای ایشان مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت بلیت ۵۰ درهم اعلام شده است.بلیط فروشی  این بازی فروش انلاین نداردو هواداران تیم شارجه بلیط رایگان دریافت خواهند کرد اما بلیط فروشی برای طرفداران پرسپولیس رایگان نخواهد بود.

با توجه به تصمیم های جلسه هماهنگی مدیران که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد یادآوری می‌شود که بیش از هزار صندلی در اختیار هواداران پرسپولیس و تماشاگران ایرانی خواهد بود و درهای ورزشگاه از ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه باز خواهد شد.

کد خبر 4855230

منبع: مهر

کلیدواژه: بلیت فروشی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الشارجه امارات تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دربی لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی کاراته خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد