Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:29:49 GMT

سقوط تریلر در بستر رودخانه زاینده رود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۹۴۸

سقوط تریلر در بستر رودخانه زاینده رود

سخنگوی سازما ن آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط یک دستگاه تریلر از روی پلی بر بستر رودخانه زاینده رود خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه سقوط خودرروی سنگین در رودخانه زاینده رود اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲ و ۲۶ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروههای امداد و نجات از ایستگاه‌های پنج و ۲۳ برای امدادرسانی به این حادثه افزود: این حادثه بر روی پلی در محور اتوبان شرق اصفهان اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه راننده تریلر در این حادثه آسیب دیده است، افزود: راننده پس از خروج از خودرو توسط نیروهای آتش نشانی به اورژانس تحویل شد.

وی با بیان اینکه عملیات خروج تریلر از رودخانه ادامه داشت، افزود: از رانندگان درخواست داریم ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از انجام حرکات خطرناک به ویژه در معابر کم عرض پرهیز کنند.

کد خبر 410911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودرو سقوط سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سخنگوی آتش نشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رودخانه زاینده رود آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم