Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:55:31 GMT

اسکوچیچ باید به ما 140 هزار دلار غرامت بدهد!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۲۲۵

اسکوچیچ باید به ما 140 هزار دلار غرامت بدهد!

جدایی دراگان اسکوچیچ از نفت آبادان و سپس حضورش روی نیمکت تیم ملی اکنون به چالشی بزرگ تبدیل شده و مدیران نفت مدعی پرداخت غرامت از سوی او هستند.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که بارها در زمان حضورش روی نیمکت نفت آبادان اعتراضش نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و مشکلات مالی این باشگاه را اعلام کرده بود، در نهایت از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که اکنون مدیران نفت آبادان مدعی هستند در توافق با این مربی کروات پیش از جدایی‌اش، قرار بر این بوده تا او تا ماه می قراردادی در فوتبال ایران منعقد نکند؛ در سمت مقابل اما دراگان مدعی است که تعهد او برای جدایی برای عدم قرارداد با باشگاه‌های لیگ برتری بوده است.


عیسی زاده، مدیرعامل نفت آبادان درباره پایان مهلت این باشگاه به سرمربی کروات برای پرداخت غرامت در خصوص امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: ما هنوز از ایشان شکایت نکرده‌ایم. ما در نامه‌ای به او اعلام کردیم که فرصت 5 روزه‌اش به پایان رسیده است. به او گفتیم که باید برای پرداخت غرامت اقدام کند اما هنوز او پاسخی نداده‌ است. تا فردا منتظر اسکوچیچ می‌مانیم و اگر جواب ندهد آن زمان ما به فیفا شکایت خواهیم کرد.

 

عیسی زاده در واکنش به اظهارات دراگان اسکوچیچ در نشست خبری مبنی بر اینکه در توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان نامی از تیم ملی فوتبال ایران مطرح نشد و او تنها تعهد داده بود که به هیچ باشگاه ایرانی نرود، گفت: آقای اسکوچیچ ظاهرا فراموش کرده‌اند. در توافقی که امضا کردیم ما عبارت "thirdparty" را به کار بردیم که به معنای "طرف سوم" است. در این طرف سوم مشخص نشده که باشگاه باشد یا تیم ملی؛ خارج از ایران باشد یا داخل ایران. ما نه کشور را مشخص کردیم و نه هیچ باشگاهی‌ را.

 

مدیرعامل صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: در توافق‌نامه اینطور ذکر شده است که او تا ماه مِی سال 2020 نباید با هیچ طرف سوم فوتبالی به توافق برسد. این تمام آن چیزی که در توافق ما وجود دارد. ایشان تا پایان فصل جاری لیگ برتر ما نباید با هیچ طرف سومی قرارداد امضا می‌کرد. او قبول کرده بود که اگر تخلف کند با این غرامت 140 هزار دلاری را بپردازد و زیر توافق نامه را هم امضا کرده‌اند.

 

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که در صورت دخالت فدراسیون فوتبال توافق می‌کنند یا خیر گفت: این ماجرا به هیچ عنوان به فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد و با شخص ایشان توافق کردیم و خود ایشان هم باید غرامت را بپردازند. این مسئله تنها بین ما و اسکوچیچ است و از نظر حقوقی به هیچ جای دیگری ربطی ندارد. وقتی ما با او توافق کردیم فدراسیون در میان نبود و ارتباطی به آنها ندارد.

تیم ملی ایران صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ سرمربی فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ نفت آبادان پرداخت غرامت عیسی زاده طرف سوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق

به گزارش تابناک، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدارشان در روسیه بر سر روند اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور توافق کردند.
 
علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر دیروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافق امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.
 
الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.
 
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.
 
احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد