Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@03:42:24 GMT

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۲۹۵

به گزارش ایلنا از ساری، مجید عبداللهی در آیین ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری مازندران که بعدازظهر امروز با حضور معاون اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، اظهار کرد: باید به این باور برسیم که همدلی و اتحاد یک عنصر کلیدی و حیاتی و مهارت است و باید برای رسیدن به این مهارت تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان‌هایی که از یکپارچگی و همدلی برخوردار هستند، کارکنان آن با آرامش، لحظات سخت را پشت سر می‌گذارند زیرا قدرت هر سازمان در اتحاد درونی آن نهفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه معتقدم مدیریت هر سازمانی با اتحاد درونی آن سازمان تعریف می‌‍شود ، گفت: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان‌ها محسوب می‌شود و باید در کنار هم با آرامش کارها را پیش بریم.

وی افزود: آب و فاضلاب مازندران از خانواده بزرگی تشکیل شده است و رسالت بزرگی برعهده دارد و زمانی می‌تواند این رسالت را به سرانجام رساند که وظایف خود را به درستی انجام دهد.

عبداللهی آبرسانی مطلوب به مشترکان را وظیفه مهم برشمرد و افزود: خدمات صادقانه به مردم سرفصل تمام کارهای ما محسوب می‌شود.

 وی به عملکرد آب و فاضلاب شهری و روستایی از سال ۹۲ تاکنون اشاره کرد و گفت: تاکنون توانستیم در ۶۴۶ روستا با جمعیت نیم میلیون نفری که بیش از یک سوم جمعیت روستایی را تشکیل می‌دهند پروژه‌های آبرسانی را افتتاح کنیم.

عبداللهی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در سال ۹۲ شاخص برخورداری از آب آشامیدنی سالم در استان ۶۷ درصد بود که تا پایان سال قبل از متوسط کشوری فراتر رفت و به ۷۷ درصد درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون 400پروژه در دست اجرا داریم، تلفیق این دو شرکت را استفاده بهینه از تجهیزات، جلوگیری از اتلاف هزینه و موازی کاری عنوان کرد.

شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران با حکم وزیر نیرو و در راستای ارتقاء راندمان کار و سرعت بخشیدن به فعالیت های آب رسانی به صورت رسمی یکپارچه و در هم ادغام شدند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شاخص شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی ساری آب و فاضلاب مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی