Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:22:21 GMT

عقیدتی سیاسی‌ها فرماندهان جنگ نرم هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۳۳۴

عقیدتی سیاسی‌ها فرماندهان جنگ نرم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی هوایی ارتش، چهارمین گردهمایی روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا،  سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و روسای ادارات عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، نیروی پدافند هوایی، نیروی هوایی و نیروی دریایی و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) ستاد نهاجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ واحدی در این مراسم ضمن تقدیر از عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: امروز به کمک و یاری نهاد عقیدتی سیاسی رابطه بسیار خوب و ارزنده‌ای میان عقیدتی سیاسی و فرماندهی به وجود آمده است و دو مجموعه بزرگ عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات به مثابه دوبال برای فرماندهی نیروی هوایی هستند.

وی با اشاره به افزایش هجمه دشمن در جنگ نرم و شروع دو جنگ بزرگ اقتصادی و فرهنگی افزود: همه شما کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی، فرماندهان جنگ نرم هستید و با تدبیر و ارتقاء دانش خود در زمینه جنگ نرم ضمن مقابله با دشمن، تهدیدی هم برای دشمنان میهن عزیزمان باشید.

جانشین نیروی هوایی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیان کرد: ما باید در همه زمینه‌ها قدرتمند باشیم و این قدرتمند بودن برای جلوگیری از تهدیدهاست، ولی در حوزه جنگ نرم و رسانه‌ای ما باید به دشمن حمله کنیم و نگذاریم آنها ما را مورد حمله قرار دهند.

واحدی با بیان اینکه شما روحانیون برای عامه مردم و به خصوص برای نسل جوان الگو هستید و اگر ما بتوانیم حتی یک جوان را در یگان نجات دهیم کار ارزشمندی انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: این امر مهم محقق نخواهد شد، مگر با ساده زیستی و در نظر داشتن خدا در همه امور و در این راستا فرماندهی به کمک شما عزیزان جوسازی‌های صورت گرفته را خنثی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: درخصوص مسائل فرهنگی هرکاری انجام دهیم سرمایه‌گذاری است و نباید به چشم هزینه به آن نگاه کرد و تمام سرمایه‌گذاری های ما باید در راستای رضای خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشد.

برچسب‌ها عباس محمد حسنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش مقام معظم رهبری جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه