Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:40:07 GMT

رسوایی تاریخی و شگفت آور در باشگاه بارسلونا +سند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۶۴۴

رسوایی تاریخی و شگفت آور در باشگاه بارسلونا +سند

خبر بسیار عجیب و باورنکردنی است اما طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه های رسمی اسپانیا، رئیس باشگاه بارسلونا به صورت هدفمند و با استفاده از یک شرکت اینترنتی اقدام به تخریب بازیکنان خودی و برخی رقبای خود در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته مارکا، ساعتی قبل رادیو کادناسر کاتالونیا در گزارشی ویژه پرده از یک رسوایی بزرگ در باشگاه بارسلونا برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، باشگاه بارسلونا با دستور جوزپ ماریا بارتومئو (رئیس) با شرکت "I3 Ventures" قرارداد همکاری به ارزش یک میلیون یورو بسته و این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اقدام به حمایت از بارتومئو و کادر مدیریتی فعلی باشگاه بارسلونا می‌کند. در عوض به صورت هدفمند بر علیه بازیکنان خودی، ستاره‌های سابق و رقبای مدیریتی اقدام کرده است.

این شرکت با ساحتن هزاران حساب فِیک (حقیقی و حقوقی) در توئیتر و فیسبوک، به شخصیت‌های بزرگی چون لیونل مسی و همسرس آنتونلا، جرارد پیکه، گواردیولا، ژاوی، پویول، خوان لاپورتا، رورس، ویکتور فونت و پوجدمونت حمله کرده و با انتشار پیام‌هایی ضد و نقیض و انتقادی بر علیه این اشخاص، سعی در حمایت از بارتومئو و تصمیمات مدیریتی او داشته است.

از جمله این انتقادات می‌توان به حمله به مسی به خاطر تاخیر و تعلل در تمدید قراردادش در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد و نیز انتقادات گسترده از جرارد پیکه به خاطر نقش فعالش در تنیس جام دیویس. این حساب‌های دروغین همچنین به دیگر بازیکنان بارسلونا نیز انتقادات متفاوتی داشته اند.

نمونه‌ای از توئیت‌ها به شرح زیر است:

- چرا مسی تمدید قراردادش با بارسلونا را علنی نمی‌کند؟

- با وجود همه مانور‌های گواردیولا، اما مسی در بارسا ادامه می‌دهد

- مسی چه حیوان وحشی‌ای در خانه دارد. در مورد فرزندانش در شبکه‌های اجتماعی حرف زده می‌شود و آنتونلا مثل یک شیر از آن‌ها دفاع می‌کند!

- پیکه با وجود همه دیدگاه‌های سیاسی ضد اسپانیایی، اما به خاطر اهداف اقتصادی اش حاضر است هر کاری برای حمایت از اسپانیا انجام دهد

باشگاه بارسلونا عقد قرارداد با این شرکت را تایید کرده ولی حاضر نشد نقش آن در حملات انتقادی علیه بازیکنان و مخالفان کادر مدیریتی را قبول کند. پرداخت‌های بارسلونا به شرکت در شش فاکتور مجزا ارائه شده است. در ابتدای فصل بود که جرارد پیکه و بزرگان رختکن بارسلونا سران باشگاه را به این متهم کردند که از طریق رسانه‌های وابسته اقدام به تخریب چهره بازیکنان می‌کنند. این گزارش کادنا سر می‌تواند تایید کننده ادعای پیکه باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بارسلونا لیونل مسی رسوایی بارتومئو جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شبکه های اجتماعی باشگاه بارسلونا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش داشت و حسین طیبی را به دلیل مصدومیت دور از لیست بازیکنان خود می‌دید، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن میرچاین شهر ایروان ارمنستان به مصاف تیم بنفیکا پرتغال رفت.

پالما اسپانیا که در نیمه اول با نتیجه دو بر یک شکست خورده و تا لحظات پایانی هم با نتیجه چهار بر دو عقب افتاده و در آستانه شکست بود، به یکباره بازگشت شگفت انگیزی داشت و بازی را به وقت‌های اضافه کشید.

مارسلو و گوردیلو در سه دقیقه پایانی دو گل برای مایورکا پالما اسپانیا به ثمر رساندند تا یاران طیبی و اولادقباد در پایان وقت 40 دقیقه و معمول، به تساوی 4 بر 4 دست پیدا کنند و بازی به وقت‌های اضافه برود.

در دو وقت پنج دقیقه‌ای که فرصت مناسبی برای کسب پیروزی بود، مایورکا پالما اسپانیا می‌توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی به برتری دست پیدا کند، اما رومولو این فرصت را هدر داد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پالما در ضربات پنالتی که هر دو تیم پنج شوت زدند موفق به کسب پیروزی 4 بر 3 شد تا برای دومین سال پیاپی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا سال گذشته هم با نمایش فوق‌العاده و دو گل دیدنی حسین طیبی موفق شد به برتری 4 بر 3 مقابل بنفیکا پرتغال برسد و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود که این بار هم چنین اتفاقی رخ داد.

در دیگر مسابقه نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • کاریکاتور/ حواس‌پرتی با طعم رسوایی
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی