Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@20:06:52 GMT

در سفر به کیش کجا غذا بخوریم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۸۳۰

در سفر به کیش کجا غذا بخوریم؟

یکی از لذت بخش ترین قسمت ها در سفر غذاها و رستوران های آن مقصد است که می توان گفت با طعم های جدید و متفاوتی آشنا می شوید. همچنین غذاها از جمله مواردی هستند که مسافران در سفر به آن اهمیت زیادی می دهند.

به گزارش ایران اکونومیست - کیش که یکی از مقاصد پرطرفدار کشورمان می باشد سالانه میزبان گردشگران فراوانی بوده و حتی می توان گفت که در تمام فصول سال نیز مورد استقبال مسافران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تا به حال با غذاها و رستوران های کیش آشنا شده اید؟ با ما همراه باشید تا شما را با همه رستوران های کیش آشنا سازیم.

 

کیش و شکم گردی در آن

کیش دارای جاذبه ها و تفریحات فراوانی است و در کنار آن ها، رستوران ها و غذاهای سنتی لذیذی دارد که سفر را برای هر گردشگر داخلی و یا خارجی Kish Island Tour لذت بخش می سازد. شما می توانید در کنار رستوران های شیک و مجلل این شهر نیز مغازه های کوچیکی را مشاهده کنید که غذاهای محلی این جزیره را سرو می کنند و همچنین می توانید طعم متفاوت فلافل و سمبوسه را در جزیره کیش تجربه کنید، کوچه و خیابان های کیش بهترین مکان برای شکم گردی در کنار بازدید از جاذبه های این جزیره می باشد.

معرفی رستوران های محبوب کیش از نظر گردشگران

کیش دارای رستوران های معروف و مجلل بسیاری است که شما می توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر

 رستوران شاندیز صفدری : این رستوران که یکی از معروف ترین رستوران های کیش می باشد ظرفیتی بالغ بر 500 نفر را دارد و می توان گفت در همه وعده های خود دارای موسیقی زنده است، منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی و ایرانی است و کیفیت غذایی بسیار بالایی دارد.

 

رستوران توتی فروتی : این رستوران که از سال 1384 تاسیس شده توانسته خود را به یکی از محبوب ترین رستوران های کیش تبدیل سازد همچنین ویو رو به دریای آن نیز در محبوبیت این رستوران بی تاثیر نیست.

رستوران کوه نور : این رستوران که دکوری شگفت انگیز را به نمایش گذاشته است نیز توانست در کمترین زمان خود را یکی از بهترین رستوران های کیش کند، رستوران کوه نور با دکوری از صخره و سنگ یکی از متفاوت ترین رستوران های کیش می باشد.

رستوران های ارزان کیش کدام اند؟

کیش جزء شهرهایی است که در کنار رستوران های شیک و مجلل نیز رستوران های و غذاخوری های ارزان دارد و گردشگران می توانند با کمترین هزینه طعم متفاوت غذاهای کیش را تجربه کنند.

رستوران برادران بختیاری، پاتوق، خانه اسپاگتی، چشم انداز، کیش پوریا، پارسیان جزء رستوران های خوب اما ارزان کیش هستند که گردشگران می توانند وعده های با کیفیت مناسب اما مقرون به صرفه ای را میل کنند. همچنین در مجاور اکثر ساحل های کیش نیز دکه ها و مغازه های کوچکی وجود دارند و غذاهای ارزان قیمتی را سرو می کنند اما طعم های کاملا متفاوتی را می توانید تجربه کنید، اگر با تور کیش سفر کردید پیشنهاد ما صرف یک وعده و یا حتی میان وعده در این مغازه های کوچک می باشد.

غذاهای سنتی کیش در کدام رستوران ها سرو می شوند؟

کیش که دارای رستوران ها و کافی شاپ های بسیار زیادی می باشد و همه نوع رستورانی را در خود جای داده، به راحتی می توانید در هر نوع رستورانی که مد نظرتان هست غذای مورد علاقیتان را میل کنید، در کنار آن همه رستوران های شیک و مجلل و حتی ارزان قیمت نیز رستوران هایی هستند که غذاهای سنتی کیش را سرو می کنند که در ادامه شما را با بهترین رستوران های کیش که غذاهای سنتی را سرو می کنند آشنا می سازیم.

رستوران پایاب : یکی از معروف ترین رستوران های کیش است که در کمترین زمان توانست با غذاهای با کیفیت و مدیریت خوب رستوران نیز خود را در بین محبوب ترین رستوران های کیش جای دهد.

رستوران پوریا : رستوران پوریا یکی از رستوران های سنتی و محبوب کیش است که ظرفیتی بالغ بر 200 نفر را داراست، منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی و خاورمیانه است که با کیفیتی بی نظیر سرو می شود و گردشگران می توانند وعده ناهار و شام خود را در محیطی دلنشین میل کنند.

رستوران بابا قدرت : رستوران بابا قدرت کیش را می توان یکی از رستوران های مجلل این جزیره زیبا نامید که تلفیقی از هنر معماری سنتی و مدرن است، این رستوران در منوی خود دارای غذاهای سنتی و غذاهای ایرانی است که با کیفیت بسیار بالایی سرو می شود که البته دلیلی بر قیمت نسبتا بالای این رستوران هم نیز می باشد.

رستوران انرژی : این رستوران که در محیطی مانند یک کنسرت کوچک می باشد دارای موسیقی زنده بوده و در منوی خود غذاهای سنتی و ایرانی را قرار داده است. همچنین ظرفیتی بالغ بر 500 نفر را داراست.

رستوران سرآشپز : یکی دیگر از رستوران های سنتی محبوب این جزیره زیبا بوده که در منوی خود غذاهای سنتی، ایرانی و دریایی را داراست.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مجلل ترین و ارزان ترین و همچنین رستوران های سنتی جزیره زیبای کیش آشنا سازیم. اگر با تور کیش lahzeakhar سفر کردید می توانید نسبت به سلیقه خود بهترین رستوران را انتخاب کرده و وعده غذایی دلنشینی را میل فرمایید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گردشگران می توانند رستوران های سنتی بهترین رستوران سرو می کنند غذاهای سنتی توان گفت منوی خود کیش آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مجید جلالی رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال گفت: لیگ امسال فراز و نشیب زیاد داشت و دلیل آن وقفه‌ها بود. برخی بازی‌ها از نظر کیفی خوب است، اما این کیفیت در تمام تیم‌ها نیست و شما برای اولین بار است که می‌بینید فاصله تیم اول جدول با تیم هفتم و هشتم بیست امتیاز است و نشان می‌دهد تیم‌ها فاصله دارند. شما از تیم سوم که رد می‌شوید فاصله را حس می‌کنید. تیم‌ها بین سه تا چهار سطح است. این می‌تواند به دلیل بضاعت مالی آن‌ها باشد. چند تیم می‌توانند بازیکنان با کیفیت بگیرند و بقیه باید با دارایی خود بسازند.

وی در ادامه افزود: اگر دقت کنید وقتی پارسال آقای خمز آمد چقدر تبلیغ شد. یا مورایس. این‌ها مربیان خوبی هستند، ولی اینکه در لیگ ما موفق نمی‌شوند دلیلش این است که مربیان خوب خودمان هم نمی‌توانند روی یک ریتم جلو بروند. مربیان خوبی می‌آیند و یک دوره موفق هستند و بعد مثل بقیه می‌شوند. این به حوزه مربیگری ربطی ندارد. این وسط موضوعات دیگری هست که باید ردیابی کرد.

جلالی گفت: الان درباره قهرمانی حرف زدن مشکل است. یک لغزش و یک اشتباه می‌تواند قهرمان را تعیین کند. فعلا نمی‌توان پیش بینی کرد که چه می‌شود.

عضو ارشد فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم امید اظهار داشت: ما تمام تیم‌های خود گزینه هایم را آماده کردیم و منتظر جلسه هیات رئیسه هستیم که شاید ظرف هفت، هشت روز آینده برگزار شود.

درباره یحیی گل محمدی که گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید بود گفت: درباره ایشان هم باید جلسه هیات رئیسه برگزار شود. ایشان جزو گزینه‌ها قرار دارد. درباره موضوع حضور احتمالی آقای گل محمدی در تراکتور هم باید گفت خب هر مربی‌ای در این سطح پیشنهاداتی دارد و ما نباید انتظار داشته باشیم معطل ما شود. ما یک صحبت مثبت داشتیم و همه چیز به جلسه هیات رئیسه برمی گردد.

جلالی در پاسخ به این سوال که برنامه هایش به عنوان رییس بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران تا چه اندازه پیشرفت داشته است گفت: ما یک برنامه بلند مدت داریم که پیشرفت کرده و تا آخر خرداد ارائه می‌کنیم و تا پایان شهریور مصوب می‌کنیم. یک سری طرح برای لیگ‌های آینده داریم که هنوز وارد مرحله اجرا نشده است.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار داشت: این در حیطه کاری من نیست. از اول هم قرار شد تیم بزرگسالان فعلا از حیطه بخش ما خارج باشد.

جلالی که از گذشته با محمد مایلی کهن اتباط خوبی داشته است درباره این اظهار نظر وی که گفته است جلالی دیگر با شاه هم فالوده نمی‌خورد گفت: اتفاقا زنگ زدم و با ایشان تلفنی صحبت کردم. گفتم حاجی بیا یک فالوده با هم بخوریم.

وی درباره این موضوع که آیا قصد ندارد میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی میانجیگری کند گفت: من قبلا این کار را کرده بودم؛ البته در سال‌های قبل و بین افراد دیگر و خیلی بازخورد خوبی نداشت و سعی می‌کنم ورود نکنم وگرنه دوست دارم این کار بشود منتها اگر فایده‌ای داشته باشد.

کد خبر 847246 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران محمد مایلی‌ کهن یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»