Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: پس از بروز سیل در مناطق مختلف کشور ۲۰ گروه جهادی اردبیل به مناطق سیل زده لرستان اعزام شده و به نیازمندان کمک‌رسانی کردند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پس از بروز سیل در مناطق مختلف کشور 20 گروه جهادی اردبیل به مناطق سیل زده لرستان اعزام شده و به نیازمندان کمک‌رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعمیر واحدهای مسکونی تحویل داده شده به خسارت دیدگان نیز گفت: یک هزار و 760 تن آجر، 600 هزار قطعه سفال، 30 هزار کیسه گچ توزیع شده است که در مجموع به هزار تن مصالح ساختمانی می‌رسد که امیدواریم بتوانیم در راستای ارائه خدمات‌رسانی به مردم نیازمند به شکل مناسب عمل کرده باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان: مجلس قوی زمینه‌ساز تشکیل دولت جهادی و انقلابی استگروه جهادی دانشگاه امام حسین(ع) در حاشیه شهر مشهد مقدس خدمات‌رسانی می‌کندالگویی از نشر کتاب و تولید مستند تا فعالیت جهادی و تربیت راوی

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: یکی از رویکردهای اصلی بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی در کشور است که در این زمینه با بهره‌گیری از نیروها و ظرفیت‌های موجود درصدد هستیم ارائه خدمات را به سطح مناسب رسانده و مشکلات و موانعی که مردم با آن روبه‌رو هستند را برطرف کنیم.

پیرجاهد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که درصدد عملیاتی‌سازی آن در مناطق روستایی و محروم هستیم اشتغال‌زایی است که انتظار می‌رود در این زمینه با همکاری‌های همه‌جانبه بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و در کنار مردم برای مردم خدمتگزاری کنیم.

وی اظهار کرد: کمک به نیازمندان و محرومان یکی از رسالت و وظایف مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان است که باید در این راستا به شکل بایسته و شایسته اقدام شود.

انتهای پیام/132/ ت

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک رسانی کردند بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان