Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:43:51 GMT

لیونل مسی وارد دوبی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۱۱۵

فوق ستاره بارسا به عنوان سفیر جهانی EXPO 2020 امروز وارد شهر دوبی شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی از مرخصی دو روزه کیکه ستین به بازیکنان بارسا استفاده کرد و امروز وارد دوبی شد. حذف بارسا از کوپا دل ری فرصت خوبی را برای وی مهیا کرد تا برای اهداف تبلیغاتی خود به امارات متحده عربی برود.

مسی سفیر جهانی اکسپو 2020 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه جهانی قرار است بین اکتبر 2020 تا آوریل 2021 در دوبی برگزار شد و مسی بر اساس قراردادی که داشت امروز برای تبلیغ این رویداد بزرگ در دوبی حضور یافت.

او مدتی است که ویدیوهای تبلیغاتی خود از اکسپو را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. مسی فردا به بارسلونا بازخواهد گشت و در تمرین تیمش حاضر خواهد بود.

 

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی دوبی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد