Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات موجب مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی می‌شود، گفت: مردم ایران اسلام با حضور حداکثری در انتخابات سیلی محکمی دیگری به‌صورت قاتلان تروریست سردار سلیمانی خواهند زد.

امام‌جمعه شهرستان دهلران عصر امروز (28 بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی آن‌هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در رأس امور است، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تک‌تک آحاد ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» با تأکید بر اینکه مجلس خانه ملت است، افزود: به‌طورقطع حضور گسترده در انتخابات با توجه به سخنان و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت به بار می‌آورد، موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

 

امام‌جمعه دهلران با اشاره به اینکه اهمیت حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی امروز درصدد هستند که مردم در پای صندوق‌های رأی حضوری چشم‌گیری نداشته باشند، همان‌طور که در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی با ابزار و به انحای مختلف به دنبال ضربه زدن به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند امروز نیز از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

 

وی یادآور شد: هر کس به اسلام، ایران، رهبری، ولایت، آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا اعتقاد دارد حتماً پای صندوق‌های رأی حضور یابد که حضور آحاد ملت موجب سربلندی نظام و سرافرازی ملت ایران اسلامی خواهد شد، ایران اسلامی، ‌ام القرای جهان اسلام است و این انتخابات آزمون بزرگی برای ملت ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مردم باید انتخابی اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی داشته باشند، مردم فردی را که انتخاب می‌کنند، انقلابی، ولایی و شجاع باشد، در مقابل تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی شجاع باشد، استکبارستیز باشد و درنهایت باید گفت که معیارهای ما باید بر اساس معیارهای امامین انقلاب باشد و ملاک انتخاب افراد با این معیارها تطبیق داده شود.

 

امام‌جمعه دهلران با تأکید بر اینکه حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید می‌کند، گفت: بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم استان تقاضا دارم که حتماً حضور دشمن‌شکن در انتخابات داشته باشند، آمار میزان مشارکت مردم ایلام در انتخابات گذشته آمار بالایی بوده است و به‌طورقطع نیز در این دوره از انتخابات نیز مردم ایلام، سنگ تمام خواهند گذاشت.

 

وی ابراز کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در عرصه بین‌المللی نیز تأثیرگذار خواهد بود، هر رأی درواقع تیری به چشم دشمن است، لبیک امام راحل و مقام معظم رهبری است و به‌طورقطع، موجب مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی می‌شود، امروز در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، چشم جهان به انتخابات پیش رو دوخته‌شده است و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سیلی محکم دیگری بر صورت قاتلان شهید سلیمانی است.

 

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: در این انتخابات مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی، سیلی چندم را به بیخ گوش ترامپ و همه استکبار و دشمنان خواهند زد، ملت ما ملت زمان‌شناسی و آگاهی است، در برهه‌ها و موقعیت‌های حساس نشان داده‌اند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

وی بیان کرد: آن‌قدر شور و شعور سیاسی مردم فهیم و بصیر ملت ایرانی اسلامی بالاست که گوش به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام و انقلاب نخواهند داد، البته مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این مشکلات در آزمون‌های انقلاب، مانع نبوده و سرافرازی و عزت از آن ملت ایران است.

 

امام‌جمعه دهلران بابیان اینکه رأی امانتی الهی است، خاطرنشان کرد: در هنگام رأی دادن، خدا را مدنظر قرار دهیم و هر برگ رأی، تیری به قلب دشمنان است، کاندیداهای انتخاباتی نیز اخلاق اسلامی و انتخاباتی توأم با عدالت را رعایت کنند و از تخریب همدیگر خودداری کنند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصلح امام جمعه دهلران انتخابات مردم در پای صندوق های رأی نظام و انقلاب اسلامی امام جمعه دهلران گسترده در انتخابات حجت الاسلام موسوی سردار سلیمانی حضور حداکثری ایران اسلامی صورت قاتلان ایران اسلام امام راحل ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است