Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرهاد دلق پوش عصر دوشنبه در جلسه بررسی تامین میوه شب عید برای گیلانی ها در رشت با بیان اینکه جنبه اعتقادی ما ایجاب می کند بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه و به شکل مناسب به مردم عرضه نمائیم،   اظهار کرد: در این راستا تضامین لازم از مباشران برای تهیه میوه با کیفیت اخذ می شود و  چنانچه میوه معیوب و یا با مشخصات کیفی لازم در شیوه نامه را نداشته باشد، برگشت داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه مردم و مهمانان نوروزی از ما توقع خدمات شایسته در شب عید را دارند، از فعال شدن ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی از اول اسفندماه خبر داد و  گفت: همه دستگاه های خدمت رسان و نظارتی مرتبط باید پای کار باشند و در این راستا ابلاغ شده که ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل شایسته بازار با همکاری و همدلی در ایام نوروزی  از ابتدای اسفند ماه فعال شوند.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان تصریح کرد: با عنایت به اهمیت و اولویت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بازرسی ها بدون مماشات انجام می پذیرد و کوچکترین  کوتاهی پذیرفته نیست و تا فرصت هست باید به بهترین نحو برنامه ریزی و اقدام شود.
دلق پوش با اشاره به ظرفیت های توریستی و گردشگرپذیری بالای استان گیلان عنوان کرد: مباشران باید پس از خرید میوه شب عید، این محصولات را قبل از عرضه به مردم  برای نگهداری در انبار و سردخانه درجه بندی و دسته بندی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  گیلان اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گیلان؛  برای  ایام نوروز گیلانی ها، ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در استان از  بیست و پنجم اسفندماه تا اول نوروز۹۹ از طریق شرکت تعاونی روستایی استان با همکاری شهرداری ها در تمامی شهرستان های استان با تعرفه دولتی عرضه خواهد شد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ایام نوروز توزیع میوه شب عید حقوق رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت میوه شب عید انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • این کشور در اروپا مسئول نظارت بر تلگرام شد!
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول