Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در مراسم معرفی رئیس پلیس فرودگاه‌های گلستان افزود: کشف کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های کشور امسال ۵۸ درصد از پارسال بیشتر شده است.


حسن مهری افزود: در بخش کشف مواد مخدر هم امسال بیش از یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شد که ۷۶ درصد بیشتر از پارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهری گفت: همه فرودگاه‌های کشور به دستگاه‌های ایکس ری و بازرسی‌های نوین مجهز هستند و سعی می‌شود از تولیدات داخلی در حوزه دستگاه‌های کمک بازرسی استفاده شود.


امروز سرهنگ رمرودی به عنوان رییس پلیس فرودگاه‌های گلستان معرفی و از خدمات ۶ ساله سرهنگ محسن لریان فرمانده پیشین قدردانی شد.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق ارز فرودگاه گرگان فرودگاه های کشور پلیس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد