Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نامدار روز دوشنبه در حاشیه معدوم‌سازی این کالاهای وارداتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله به علت دریافت‌نکردن مجوز لازم از معاونت غذا و دارو و جهادکشاورزی غیر قابل مصرف انسانی تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه این محموله در پنج دستگاه کامیون با ۵۰۱ بشکه بزرگ حمل می‌شد، ادامه داد: ارزش این محموله ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این محموله با حضور نماینده دادستان، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، شبکه بهداشت و درمان ماکو و گمرک بازرگان معدوم شد.

گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری‌آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و با این کشورها به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.

این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی تاسیس شد و تنها مرز بین المللی بین ۲ کشور ایران و ترکیه به شمار می‌رود که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اسلامی ایران ایران و ترکیه ترکیه دارو شبکه بهداشت و درمان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد