Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میرداد میردادی گفت: بازگشایی برخی از راههای اصلی استان که بر اثر بارندگی‌های اخیر در بهمن ماه ۹۸ موجب ریزش کوه و آب بردگی شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران زحمتکش بازگشایی و تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است.

معاون راهداری افزود: باتوجه به بارندگی‌های شدید مرحله اول و دوم در شرق استان که موجب بسته شدن و آبردگی تعداد زیادی از جاده‌های روستایی شده بود توسط راهداران با توان ماشین آلات، تجهیزات و امکانات در اختیار خودو با کمک ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سایر استان‌های کشور (اصفهان –لارستان-بوشهر-خراسان رضوی- قزوین-مازندران-خوزستان-فارس- کرمان جنوبی)، بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی ونظامی موفق به بازگشایی مسیر و تردد در محورهای روستایی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میردادی خاطرنشان کرد: در بارندگی مرحله سوم نیز تعدادی از مسیرها مسدود شد که با بسیج کردن تمام امکانات، کلیه راههای مسدود شده بازگشایی گردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: محور زیرکوه گافر (بشاگرد) روستاهای سگن، سگرکن، جنگل و آخران به وسیله دستگاه‌های بخش خصوصی مشغول به بازگشایی می‌باشند و طی ۷۲ ساعت آینده با توان و تلاش عوامل راهداری بازگشایی خواهند شد و محور کوند، تومان احمد و گاوکش بوسیله یک دستگاه لودر از تاریخ ۲۸/‏۱۱/‏۹۸‬ بازگشایی محورهای مسدود آغاز خواهدگردید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ادامه داد: بیشتر جاده‌های روستایی در شرق استان با توجه به نوع مصالح و جغرافیای آن منطقه به محض وقوع بارندگی شدید، باعث جاری شدن رودخانه‌ای فصلی می‌شود که موجب آب بردگی و مسدود شدن مسیر می‌شود و نیاز به احداث راههای روستایی می‌باشد.

کد خبر 4855524

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان سیلاب انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

وی بیان کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در هفت محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، مجموع نیروهای راهدار درگیر را ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: برای انجام این ریزش برداری ۷۳ دستگاه ماشین آلات بکار گیری شد.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

کد خبر 6095552

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان