Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه هنری تخصصی هنرجویان هنرستان حضرت آمنه (س) در این ناحیه گفت: هنرستان‌ها در معرفی افراد با استعداد به بازار کار نقش اساسی ایفا می‌کنند.

او افزود: سرمایه انسانی کارآمد و لایق عامل کلیدی برای بالفعل کردن سرمایه‌های بالقوه است و نقش آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه مولد نیروی انسانی کارآمد و لایق بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی اظهار داشت: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مهد تحقق پرورش نخبگان مهارتی هستند و پنجه‌های کارآمد هنرجویان در کنار ذهن‌های خلاق آن ها، چرخه توسعه کشور را با شتاب بیشتر به حرکت در می‌آورد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مهارت آموزی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه