Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا استایی گفت: بارزترین ویژگی حاج قاسم ولایت پذیری و ولایتمداری است، شهید سلیمانی همواره گوش به فرمان ندای رهبری و نقشه راه حرکتش سخنان گرانبهای رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، شامگاه امشب مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محمد رضا استایی» در این مراسم گفت: سردار سلیمانی عمری در راه خدا مجاهدت کرد و عاقبت به شهادت رسید، شهادت وعده الهی بود که در مورد حاج قاسم محقق شد زیرا هر کس در راه خداوند مجاهدت کند عاقبت به شهادت می رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: بارزترین ویژگی حاج قاسم ولایت پذیری و ولایتمداری است، شهید سلیمانی همواره گوش به فرمان ندای رهبری و نقشه راه حرکتش سخنان گرانبهای رهبری بود.

وی با بیان این مطلب که راز پیروزی حاج قاسم اطاعت پذیری ایشان از رهبری بود، اضافه کرد: دومین خصوصیت حاج قاسم، داشتن روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بود، این رسم مسلمانی است که هر کجای دنیای صدای مظلومی شنیده شد باید به کمک آن رفت و حاج قاسم این چنین بود.

استایی با اشاره به این که سردار شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی نه تنها در گفتار بلکه در رفتار نیز انقلابی بود و تمام تلاش خود را در جهت ماندگاری انقلاب به کار برد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: حاج قاسم هرگز به دنبال مقام، ثروت و قدرت نبود و در حال حفظ انقلاب و اسلام از جان خود گذشت و در یک کلام انقلابی بود.

وی اضافه کرد: از خصوصیات دیگر حاج قاسم، فرمانده دل ها بود که با اخلاص و جلب رضایت خداوند آن را به دست آورد و امروز انتظار مردم از کاندیدای مجلس این است که در عمل و گفتار خود اخلاص داشته باشند.

استایی تصریح کرد: اگر مسئولین الگوی رفتاری حاج قاسم را سر لوحه کار خود قرار دهند قطعا به زودی پیروزی بر نظام اسلامی بر نظام سلطه محقق خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: از خصوصیات اسلام و انقلاب، انسان سازی و نگاه معنوی است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه است بنابراین هر مسئولی در هر منصبی باید برای تبیین این بیانیه تلاش کند زیرا بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال تحقق تکامل انقلاب، نظام، دولت و تمدن نوین اسلامی است که ختم به ظهور می شود.

استایی جمهوریت را یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی، قلمداد کرد و افزود: جمهوریت به این معناست که انقلاب اسلامی مبتنی بر رای و مشارکت مردم است و این مردم هستند که با حضور در انتخابات سرنوشت خود را رقم می زنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ادامه داد: بنابراین شما مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشید و فردی اصلح مطابق معیارهایی که رهبری برای فرد اصلح عنوان کردند، نماینده ای اصلح انتخاب کنید. 

وی تصریح کرد: در موضوع انتخابات سپاه پاسداران در هیچ کجای کشور از هیچ یک کاندیدا، جناح و حزبی حمایت نخواهد کرد اما پس اتمام انتخابات با منتخب ملت که از هر گروه و طیف سیاسی باشد به منظور خدمت به ملت و نظام همکاری خواهد کرد و البته هر فردی که بخواهد ارزش های اسلام و انقلاب را زیر پا بگذارد به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

استایی خطاب به کاندیدای مجلس توصیه کرد و افزود: نامزدها از شیوه تبلیغی صحیح استفاده کنند، از بد اخلاقی های انتخابی بپرهیزند و پایبند به اهداف ملت، نظام و اسلام باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت از مسئولین به عنوان خادمین ملت یاد کرد و گفت: شما مردم باید مطالبه گر باشید و ما مسئولین به عنوان خادمین شما وظیفه داریم که پاسخ گوی مطالبات به حق شما باشیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه گام دوم انقلاب شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است