Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران درباره جزئیات حمله تعدادی از اوباش شهرستان ملارد به رامین فرج نژاد قوی‌ترین مرد ایران گفت: تعدادی از اراذل و اوباش سرآسیاب شهرستان ملارد با حضور در باباسلمان شهرستان شهریار وارد باغ شخصی این ورزشکار شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: این حمله ریشه در اختلافات گذشته داشته که به دنبال آن تعدادی از اوباش با در دست داشتن انواع سلاح سرد و گرم و قمه با حضور در باغ شخصی رامین فرج نژاد به وی حمله کردند.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: در این درگیری گلوله‌ای به سمت این ورزشکار شلیک شده و وی از ناحیه روده آسیب دید که با انجام عمل جراحی گلوله از بدنش خارج شد و در حال حاضر حال عمومی وی مطلوب است.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از تشکیل پرونده قضایی، تعدادی از عاملان حمله به فرج نژاد شناسایی و دستگیر شدند و مابقی این افراد نیز با توجه به فرار و خروج‌شان از استان، تحت تعقیب پلیس هستند.

سرهنگ سرپناه اضافه کرد: به زودی اطلاعات تکمیلی در خصوص این پرونده به سمع و نظر هموطنان خواهد رسید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قوی ترین مردان ایران صراط فرج نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود

یک مقام ارشد غربی آگاه به برنامه‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفت این رژیم «شبکه پیچیده‌ای از ایستگاه‌های بازرسی» را طراحی می‌کند تا هنگام حمله احتمالی به رفح، مانع خروج مردان در سن سربازی شود.

به گزارش ایسنا، این ایست بازرسی‌ها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که به برخی زنان و کودکان اجازه خروج از رفح را در پیش از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی می‌دهد اما مردان غیرنظامی و غیرمسلح فلسطینی احتمالا از خانواده‌های خود جدا خواهند شد و در طول چنین حمله احتمالی در رفح می‌مانند.

پایگاه خبری میدل ایست آی می‌نویسد: «افشای این گزارش درباره ساخت شبکه‌های پیچیده‌ای از ایست بازرسی‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل چگونه و تا کجا برای حمله به رفح برنامه‌ریزی می‌کند؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی به چادرها و اردوگاه‌های موقت پناه برده‌اند.»

یک مقام مطلع ارشد غربی به این پایگاه خبری گفت: «اسرائیل شبکه‌ای از ایست بازرسی‌ها را ایجاد می‌کند تا از خروج مردان در رفح جلوگیری کند.»

در دویست و هفتمین روز جنگ غزه درحالی که در سایه امید به برقراری آتش‌بس، جنایات صهیونیست‌ها ادامه دارد وزارت بهداشت غزه آمار به روز شده جنگ در این باریکه را اعلام کرد.

براساس گزارش شبکه الجزیره، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۳۴ هزار و ۵۳۵ شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ مجروح رسیده است.

«عباس دهوک» مشاور ارشد نظامی سابق وزارت امور خارجه آمریکا و وابسته نظامی در خاورمیانه در گفت‌وگو با میدل ایست آی ادعا کرد: «اسرائیل همه مردان را نظامی حماس در نظر می‌گیرد مگر خلاف آن ثابت شود. محاصره رفح کاری هولناک است و اینکه پدران و پسران را از خانواده‌هایشان جدا می‌کند، کار خوبی است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان