Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضوی گفت: ۵ هزار ۴۰۰ نفر دیده بان مردمی پیشگیری در قالب سجام آموزش های لازم را فرا گرفته اند که اخبار اطلاعات از جرایم و تخلفات را به ما اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر مرتضوی» شامگاه دوشنبه (۲۸ بهمن) در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری استان برگزار شد؛ بیان کرد: این دوره انتخابات بهترین دوره از لحاظ هم افزایی بوده است، هماهنگی و صمیمیت میان دستگاههای اجرایی که خروجی آن با کاهش جرایم و تخلفات مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: در جلسه ای که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد مشخص شد که خراسان رضوی نسبت به سایر استان ها از وضعیت بسیار خوبی در بحث امنیتی برخوردار بوده است، ما شعب ویژه را از قبل تشکیل دادیم و برای روز انتخابات آمادگی کامل را دارند و در دادسراها و در دادگاهها معاونین دادستان، در مرکز استان و در حوزه فضای مجازی و در شهرستان ها دادستان ها پای کار خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه 5 هزار 400 نفر دیده بان مردمی پیشگیری در قاالب سجام آموزش های لازم را فرا گرفته اند که اخبار اطلاعات از جرایم و تخلفات  را به ما اعلام کنند؛ گفت: در ارتباط با انتخابات در 23 شهرستان جلسات مشترک با اعضای شورای تامین برگزار شده است که جا داد از این شورا بابت اقدامات ارزشمند و تعامل با مرکز استان تشکر کنم.

 

مرتضوی تعداد پرونده های قضایی تشکیل شده در حوزه انتخابات را بسیار کمتر از دورهای قبل عنوان کرد و افزود: تلاش شده با پیشگیری های حداکثری و با برگزاری جلسات و هماهنگی بین دستگاهها آنها را خنثی و از بین ببریم؛ همچنین با کمیته هشت گانه ارتباط مستمر داریم و این موجب شده در کمترین زمان مشکلات مدیریت شود و ما مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه تهدیدات و فرصت های انتخاباتی راهکارهایی تعریف و برنامه ریزی شده که ما کمترین مشکل را داشته باشیم.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس جرایم و تخلفات برگزار شد دیده بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان