Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اظهارات سرپرست باشگاه استقلال در خصوص زمان بازگشت دیاباته، این بازیکن در 3 بازی آینده هم نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش فارس، روز 21 اسفند بود که باشگاه استقلال در خبری پیرامون سفر شیخ دیاباته به فرانسه عنوان کرد:«شیخ دیاباته،مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال، پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت جهت دیدار با خانواده‌اش، امروز صبح ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در متن منتشره توسط باشگاه استقلال عنوان شده دیاباته پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت راهی کشورش شده است اما با گذشت 8 روز از سفر این بازیکن به فرانسه اسماعیل خلیل زاده در اظهار نظری عجیب در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد که این بازیکن 7-8-10 روز دیگر به ایران برمی گردد!

با اظهارات سرپرست استقلال مرخصی دیاباته حدود 20 روز طول می کشد و عملا استفاده از واژه مرخصی کوتاه مدت معنی خود را از دست می دهد ضمن آنکه این بازیکن مصدوم است و طبیعتا کادر پزشکی تیم استقلال از وضعیت دقیق ناحیه مصدوم این بازیکن بی اطلاع خواهند بود.

بنا بر ادعای سرپرست باشگاه استقلال اگر قرار باشد دیاباته حدود 10 روز دیگر به تهران برگردد حتی اگر مصدومیت وی کامل برطرف شده و آماده حضور در میادین باشد باز هم وی حداقل 3 بازی پیش روی این تیم را از دست خواهد داد.

آبی پوشان روز 4 اسفند در تهران میزبان ذوب آهن هستند و 4 روز بعد یعنی هشتم در سیرجان به مصاف گل گهر می روند. از سوی دیگر استقلال برای دیدار روز 12 اسفند مقابل الوحده در امارات روز دهم همین ماه راهی دبی خواهد شد که یا ممکن است دیاباته به این سفر نرسد و یا اگر برسد هم با توجه به اینکه 3-4 هفته کنار سایر بازیکنان تمرین نکرده شانس چندانی برای بازی در ترکیب آبی پوشان نخواهد داشت.

حال مشخص نیست چرا فرهاد مجیدی یا مسئولان باشگاه استقلال به این بازیکن مرخصی داده اند زیرا وی می توانست با پیگیری درمان در تهران حداقل برای دیدار سوم وحساس آسیایی استقلال مقابل نماینده امارات خیال کادر فنی و هواداران این تیم را راحت کند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zpN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال دیاباته باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس