Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@21:49:11 GMT

نمایشگاه کتاب سوم اسفند در زاهدان برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۴۳۵

نمایشگاه کتاب سوم اسفند در زاهدان برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: بیست‌ویکمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از روز شنبه، سوم اسفندماه در محل سایت جدید واقع در جاده چشمه زیارت زاهدان برپا می‌شود.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: بیست‌ویکمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از روز شنبه، سوم اسفندماه در محل سایت جدید واقع در جاده چشمه زیارت زاهدان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این نمایشگاه دارای 210 غرفه است و 254 ناشر در آن حضور خواهند داشت که از این تعداد، 11 ناشر از داخل خود استان خواهند بود؛ همچنین 10 ناشر دیجیتال نیز حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه سعی شده تا سلایق گروه‌های مختلف در این نمایشگاه مدنظر قرار گیرد، بیان کرد: این نمایشگاه بخش‌های مختلفی از قبیل ایثار و شهادت، دفاع مقدس، معرفی شخصیت شهید سپهبد سلیمانی، انقلاب اسلامی، رمان، کتب کمک درسی و حوزه کودک و نوجوان است.

مسگرانی افزود: جلسات نقد کتاب، رونمایی از کتاب، دیدار با نویسندگان، نشست‌های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان، نشست با دانشگاهیان در حوزه دینی و بخش‌های متنوع در حوزه هنری از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه کتاب خواهد بود.

وی با بیان این‌که سال گذشته در مجموع 2 میلیارد و 600 میلیون تومان کتاب در نمایشگاه به فروش رفت، اظهار کرد: امسال نیز یک میلیارد تومان بن کتاب تهیه شده است. کتاب‌ها امسال با 30 درصد تخفیف به فروش می‌رسد که 20 درصد بن کتاب و 10 درصد نیز تخفیف الزامی خود ناشران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه صرفاً رونق بازار کتاب نیست، بلکه توجه به فرهنگ بومی، ترویج فرهنگ مطالعه و انس جامعه با کتاب مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب زاهدان مسگرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان برپا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد