Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حدود ساعت 3 بعدازظهر یکشنبه 27 بهمن، مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ خودخواسته مرد جوانی خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان به‌ نام فرامرز، مدتی قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز حادثه فرامرز برای پس گرفتن طلاها و هدیه‌هایی که در زمان ازدواج به همسرش داده بود به خانه باجناق سابقش رفت. اما دقایقی از حضور وی در آن خانه نگذشته بود که صحبت‌هایشان به یک درگیری لفظی شدید و سپس درگیری فیزیکی تبدیل شد. مرد 30 ساله وقتی با جواب منفی خانواده و همسرش در پس دادن طلاها و هدیه‌ها رو به رو شد دست به چاقو برد و با تهدید دست و پای دو نفر از اعضای خانواده همسرش را بست. دو نفر دیگر را نیز که یکی از آنها باجناقش بود با ضربه‌های چاقو مجروح کرد.

وی که مدعی بود تا پس نگرفتن اموالش این افراد را آزاد نمی‌کند حدود 4 ساعت به این ماجرای گروگانگیری ادامه داد تا اینکه چند نفر از همسایه‌ها متوجه وضعیت غیرعادی ساکنان این خانه و سرو صداها شدند و خود را به خانه همسایه رساندند.

مرد جوان وقتی همسایه‌ها را پشت در خانه دید و فهمید موضوع را به پلیس گزارش کرده‌اند شروع به تهدید با چاقو کرد تا شاید راهی برای فرار پیدا کند و خود را به خیابان برساند.

اما تلاش وی بی‌فایده بود. فرامرز که راهی برای فرار از میان جمعیت پیدا نکرده بود، در مقابل چشمان وحشت‌زده مردم با چاقو شروع به خودزنی کرد و قبل از رسیدن امدادگران اورژانس و مأموران پلیس جان باخت.

جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد. دو مجروح این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال حشاشین پرداخت:

روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال «حشاشین» پرداخت: حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود؛ اثری که ماحصل همان رفتار سازمان‌یافته در جهت میل به خواسته‌های معین است، محصولی که در شش ماه از آب و گل در می‌آید و میلیون دلاری خرجش کرده‌اند.

 براساس مستندات مطالعاتی نیرو‌های تادیبی حسن صباح نیرو‌هایی زبده، نخبه و مقید به اصول اخلاقی شیعی بوده‌اند، نیرو‌هایی که زهد و ریاضت پایه اصلی آموزش‌های ایشان بوده است، نیرو‌هایی که در جهت مأموریت‌های سری و سخت خود حتی از تزویج هم سر می‌پیچیدند تا آمادگی روحی و جسمی خویش را شبانه‌روز در جهت مأموریت‌ها حفظ کنند، حالا این را بگذارید در برابر عیاشانی چاقو به دست که حشاشین برای‌تان تصویر می‌کند که تمام خواست و طلب‌شان زن و زیور و شراب و مخدر است.

مجموعه حشاشین که محصولی میلیون دلاری وحاصل همکاری چندین کشور با یکدیگر است که همچون دیگر محصولات رسانه غرب در پس رنگ و لعاب اکشن و هیجان و کیفیت تصویربرداری‌اش آنچه می‌خواهد را بادمل‌های چرکینش به خورد مخاطب می‌دهد، خوراندنی که حتی مخاطب عامه هم متوجه حس بدولزجش می‌شود، اثری که غلو می‌کند و دروغ‌های صد من یک غازش رادرپس صحنه‌های عاشقانه و اکشن‌های مهیج و توفانی پنهان می‌نماید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد