Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که به هر دلیل فاقد شناسنامه هستند می‌توانند تا فردا برای ثبت‌نام شناسنامه جدید و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

سیف الله ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور از هفته‌های پیش کارگروهی را برای این مسئله تشکیل داده است و در هر استان و شهرستان تمهیدات لازم  برای ارائه خدمات از سوی سازمان ثبت احوال در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در انتخابات نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست، گفت: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است که در همین زمینه ادارات ثبت احوال در سراسر کشور آمادگی ارائه شماره کارت ملی به هموطنان هستند و افراد می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال در سراسر کشور شماره ملی خود را دریافت کنند.

ابوترابی درباره افرادی که به هر دلیلی شناسنامه‌ها آنها مفقود و یا از بین رفته است نیز تصریح کرد: کسانی که تا 30 بهمن اقدام به درخواست شناسنامه در ادارات ثبت احوال کشور کنند در بازه زمانی اول و دوم اسفند شناسنامه‌ها آنها صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور افزود: بر همین اساس افراد فاقد شناسنامه تا فردا فرصت دارند برای ثبت‌نام و دریافت شناسنامه خود برای شرکت در انتخابات اقدام کنند و پس از این تاریخ فرایند ثبت‌نام برای افراد فاقد شناسنامه تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس انجام نمی‌شود.

وی در پایان گفت: در روزهای یکم و دوم اسفند دفاتر و ادرات ثبت احوال در سراسر کشور فعال خواهند بود و در واقع در روز پنج شنبه فعالیت ادارات ثبت احوال تا ساعت 16 و روز جمعه دوم اسفند فعالیت ادارات تا پایان زمان رأی گیری خواهد بود.

میزان صدور کارت ملی هوشمند، فقط 50 هزار قطعه در ماهالزامی بودن همراه داشتن کارت ملی برای بیمه‌شدگان در مراجعه به شعب تأمین اجتماعی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال کشور ثبت احوال در سراسر کشور سازمان ثبت احوال کشور ادارات ثبت احوال فاقد شناسنامه کارت ملی ثبت نام تا فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد

کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در پایتخت گامبیا، نسل کشی ساکنان نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار مجازات آن شدند.

شرکت کنندگان در این اجلاس خواستار برقراری آتش بس فوری، دائم و بدون قید و شرط در نوار غزه شدند.

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز خواستار افزایش تلاش‌ها و همبستگی و همکاری بیشتر در راستای خدمت به فلسطین شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از روز شنبه با حضور ۵۷ کشور در شهر «بانجول» پایتخت گامبیا آغاز شد.

در این نشست با شعار «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، موضوعات جهانی بویژه مسئله فلسطین و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • الزام ادارات به تامین بخشی از برق خود با انرژی های تجدید پذیر و بورس انرژی 
  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • سازمان ثبت احوال: آمار طلاق کاهشی شد
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است