Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، تندتر شدن لحن تهدیدهای مسئولان ارشد جنبش نُجَباء در هفته اخیر نشان می‌دهد آن‌ها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تصمیم خود را گرفته‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران،‌ روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی به‌ قلم «سِث جی فرانتزمن» تهدید مقاومت اسلامی نُجَباء مبنی بر انتقام‌گیری قریب‌الوقوع از اشغالگران آمریکایی را مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گزارش که با تیتر «نُجَباء عراق از آغاز شمارش معکوس برای حمله به نیروهای آمریکایی خبر داد» منتشر شده، آمده است: جنبش نُجَباء با انتشار پیامی در حساب توئیتری سخنگوی خود، نظامیان آمریکایی حاضر در عین‌الاسد و سایر پایگاه‌ها را تهدید کرد که «ما از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تریم».
به‌نوشته جروزالم پست، در این پیام از تصویری استفاده شده که نشان‌دهنده رصد شبانه یک خودرو زره‌پوش متعلق به ارتش آمریکاست.
منبع صهیونیستی در ادامه می‌افزاید: پیش‌تر نیز «اکرم الکعبی»، دبیرکل نُجَباء، طی یک سخنرانی با در دست داشتن عکس‌هایی از پهپادهای متعلق به ارتش ایالات‌ متحده، به نیروهای آمریکایی هشدار داده بود که شمارش معکوس برای پس گرفتن حق حاکمیت عراق آغاز شده است.
روزنامه اسرائیلی سپس در معرفی نُجَباء اضافه می‌کند: این گروه با حضور نیروهای خارجی در عراق مخالف است و آنان را «اشغالگر» می‌داند. همچنین بر این باور است که ایران، حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن(انصارالله) و الحشد الشعبی عراق در کنار یکدیگر تشکیل‌دهنده «امپراتوری مقاومت» هستند که با آمریکا مقابله می‌کنند.
گزارش‌نویس جروزالم پست با تشبیه ادبیات مسئولان ارشد نُجَباء به مواضع فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و سیدحسن نصرالله، می‌افزاید: تندتر شدن لحن تهدیدهای نُجَباء در هفته اخیر و تصریح به تلافی خون‌های ریخته شده در فرودگاه بغداد ـ که به ترور [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی اشاره دارد ـ نشان می‌دهد آن‌ها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تصمیم خود را گرفته‌اند.
این روزنامه صهیونیستی ضمن تأکید بر همکاری نزدیک نُجَباء با جمهوری اسلامی ایران، یادآور شده است: آمریکا به‌دلیل همین نزدیکی و ایفای نقش مستقیم در عراق و سوریه، آن‌ها را در لیست تحریم قرار داده است. پنتاگون رهبر این جنبش را از اصلی‌ترین مهره‌های ایران می‌داند و وی را به‌مثابه تهدیدی خطرناک علیه ایالات‌متحده، تحت رصد و پیگرد قرار داده است.
«سِث جی فرانتزمن» در پایان گزارش خود پیش‌بینی کرده است: با مرور پیشینه نُجَباء و مواضع رهبرانش نتیجه می‌گیریم که در هرگونه اقدام بعدی ایران علیه آمریکا، این جنبش نیز سهیم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مقاومت اسلامی جنبش نجبا اسرائیل رژیم صهیونیستی اکرم الکعبی روزنامه صهیونیستی نیروهای آمریکایی جروزالم پست ن ج باء جنبش ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی به همراه دو کشتی دیگر آمریکایی و صهیونیستی را هدف قرار داده است.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.

به گزارش المسیره، نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی دیگر این کشور (MAERSK YORKTOWN) در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی (MSC VERACRUZ) را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 6088215

دیگر خبرها

  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق