Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه اروپا در نشست خود پیرامون طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" تصمیم گرفت واکنش به این طرح را به نشست آتی که پس از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود، موکول کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه "i۲۴" رژیم صهیونیستی، جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد، در جریان نشست وزیران خارجه این اتحادیه طرح سیاسی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و راه‌های حفظ برابری در حقوق و قوانین بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت اما تصمیمات رسمی درباره این طرح در نشست آتی پس از انتخابات سراسری در اراضی اشغالی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان این نشست گفت، دیدگاه‌هایی پیرامون روند صلح خاورمیانه مطرح شد و به صورت مختصر بهترین راه‌ها برای شروع مجدد فرایندی که توسط هر دو طرف مورد توافق قرار گرفته و نیز بهترین راه‌های حفظ استانداردهای بین‌المللی مورد توافق و برابری در حقوق و قوانین بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت و برخی از وزیران درخواست کردند که بررسی طرح "معامله قرن" و اتخاذ تصمیمات رسمی به نشست آتی موکول شود.

پیش از این ژان اسلبورن، وزیر خارجه لوکزامبورگ خواستار بررسی موضوع به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین در سطح اتحادیه اروپا شده بود.

جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ در اظهاراتی گفته بود، در صورتی که فلسطینی‌ها به شروط موجود در طرح "معامله قرن" پایبند نباشند،‌ رژیم صهیونیستی نباید از بابت به رسمت شناختن کشور فلسطین خود را به خطر اندازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه اروپا طرح معامله قرن بین المللی مورد رژیم صهیونیستی پس از انتخابات اتحادیه اروپا معامله قرن قرار گرفت نشست آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است