Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس ایران امروز - سه شنبه ۲۹ بهمن ماه - در حالی در امارات به مصاف الشارجه این کشور می‌رود، که در سه فصل اخیر لیگ قهرمانان عملکرد چندان خوبی در بازی‌های خارح از خانه از سرخ‌ها ثبت نشده‌است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس امروز – سه شنبه ۲۹ بهمن ماه – باید از ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه در ورزشگاه خانگی شارجه رو در روی این تیم اماراتی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل محمدی در حالی پا به مسابقه امروز می‌گذارند که در نخستین گام خود در آسیا، ۳ امتیاز را پیشکش مانژوکیچ و یاران کردند و با دو گل، به الدحیل باختند. سرخ پوشان در لیگ در صدر جدول هستند و عصر امروز باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ امارات بروند.

الشارجه نیز که بازی ابتدایی را در همین ورزشگاه به التعاون واگذار کرده‌بود، به دنبال کسب پیروزی مقابل نماینده ایران است تا جایگاه خود در جدول را به بهبود بخشد. آن‌ها گل خورده کمتری نسبت به پرسپولیس داشته و با این حساب هم‌اکنون سوم جدول گروه C هستند. این تیم اماراتی در حال حاضر در لیگ داخلی وضعیت چندان مطلوبی ندارد و در لیگ ۱۲ تیمی امارات، پنجم است.

عملکرد مطلوب سرخ‌پوشان مقابل اماراتی‌ها

پرسپولیسی‌ها نتایج خوبی را در آسیا برابر نمایندگان این کشور به ثبت رسانده‌اند و در ۱۵ تقابلی که با تیم‌های این کشور داشته‌اند، تنها ۲ بار تن به شکست داده‌اند. ۳ دیدار سرخ‌های ایرانی نیز به تساوی کشیده شده تا پرسپولیس در دو سوم رقابت‌ها خود با اماراتی‌ها، با پیروزی زمین را ترک کرده‌باشد.

آن‌ها ۳۳ بار دروازه حریفان امارتی را گشوده‌اند و ۱۷ بار از این تیم‌ها گل دریافت کرده‌اند. پرسپولیس در سال ۲۰۰۹ نیز یک مرتبه رو در روی شارجه نیز به میدان رفته بود و با پیروزی ۳ بر یک زمین بازی را ترک کرده‌بود. آن‌ها همان فصل از لیگ قهرمانان کناره‌گیری کردند تا در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس بازی‌ای را به ثبت نرسانده‌باشند.

الشارجه به فکر بهتر شدن در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

نمایندگان امارات این فصل را خوب آغاز نکردند و چهار نماینده این کشور، در هفته نخست رقابت‌ها از ۱۲ امتیاز ممکن تنها موفق به کسب ۱ امتیاز شدند. روز گذشته بالاخره الوحده الشرطه را برد تا اولین سه امتیاز مقابل نام یک تیم اماراتی ثبت شود اما شباب الاهلی دیگر نماینده این کشور رقابت را به الهلال واگذار کرد تا همچنان عملکرد ضعیف تیم‌های این کشور در آسیا ادامه داشته باشد. حالا این فرصت برای الشارجه وجود دارد تا با پیروزی مقابل پرسپولیس ایران سه امتیاز دیگر را به اندوخته امتیازات نمایندگان کشورش اضافه کند و وضعیت‌شان در آسیا را بهبود بخشد.

ستاره برزیلی شارجه به بازی با پرسپولیس می‌رسد

در حالی که ایگور کورنادو، ستاره برزیلی الشارجه پس از آن که عملکرد بسیار خوبی را در این فصل از مسابقات لیگ امارات به ثبت رسانده‌بود، دچار مصدومیت شده و چند دیدار مهم تیم‌اش را از دست داده‌بود، حالا خبر می‌رسد آسیب دیدگی او بر طرف شده و مشکلی برای همراهمی الشارجه در مصاف با پرسپولیس نداد؛ موضوعی که می‌تواند به چالش جدی و خطرناک خط دفاعی سرخ‌ها و یحیی گل محمدی شود.

طلسم نبردهای خارج از خانه در آسیا برای پرسپولیس

پرسپولیس در سه فصل اخیر لیگ قهرمانان و پس از پیروزی لحظه آخری در دوحه مقابل السد از مرحله لیگ قهرمانان آسیا که موجب صعود این تیم به فینال آسیا شد، تا کنون موفق به پیروزی در خارج از خانه خود در آسیا نشده‌است و تمام ۷ تقابل آخر آسیایی خود که به عنوان میهمان پا به میدان گذاشته را با شکست پشت سر گذاشته‌است. سرخ‌پوشان در این ۷ مسابقه، تنها یک بار موفق به گلزنی شده و این در حالی است که ۸ بار از رقبا گل دریافت کرده‌اند. حالا باید دید در نبرد با الشارجه امارات که رقیب چندان قوی‌ای محسوب نمی‌شود، آیا این تیم تهرانی موفق می‌شود به طلسم ناکامی‌هایش در آسیا پایان بدهد یا خیر؟

کد خبر 410981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس هواداران پرسپولیس امارات متحده عربی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان خارج از خانه تیم اماراتی سرخ پوشان تیم ها سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم