Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: دیدار با الشارجه از بازی با الدحیل آسان‌تر است و پرسپولیس از اشتباهات آن بازی درس گرفته است. تاریخ انتشار: 09:55 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۱۵۶

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با دیدار پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: دیدار با الشارجه از بازی با الدحیل آسان‌تر است و پرسپولیس از اشتباهات آن بازی درس گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسولیس مقابل الدحیل به اشتباهات فردی باخت و در همان ابتدای بازی هم غافلگیر شد.

وی در ادامه در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل در بازی قبلی، تصریح کرد: پرسپولیس در بازی با الدحیل بدموقعی گل خورد یعنی در همان ابتدای دیدار که هنوز بازیکنان خود را با شرایط بازی وفق نداده بودند. اشتباه فردی پیش می‌آید من هم در زمانی که بازی می‌کردم اشتباه می‌کردم، نمی‌توان فقط مدافعان پرسپولیس یا مهدی شیری را روی گل‌هایی که پرسپولیس خورد مقصر دانست، چون به هر حال هر بازیکنی همه تلاشش را می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشد و اشتباه هم جزو فوتبال است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون تاثیر غیبت جلال حسینی در خط دفاعی این تیم مقابل الدحیل، افزود: شاید اگر جلال حسینی بود عملکرد خط دفاع پرسپولیس بهتر می‌شد، اما او هم نمی‌تواند معجزه کند و اشتباهات فردی در فوتبال رخ می‌دهد.

شاهرودی در پایان در مورد وضعیت پرسپولیس برای دیدار با الشارجه، خاطرنشان کرد: به نظرم گل‌محمدی در بازی با الشارجه در ترکیب خود تغییراتی را ایجاد می‌کند و از سوی دیگر پیروزی مقابل الشارجه، شکست برابر الدحیل را از یاد می‌برد. پرسپولیس در بازی با الشارجه برنده بازی است چون بازیکنان از شکست مقابل الدحیل درس‌های خوبی گرفتند.

بیشتر بخوانید: فنونی‌زاده: گل‌محمدی باید احتیاط را کنار بگذارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس رضا شاهرودی پرسپولیس دیدار با الشارجه بازی با الدحیل مقابل الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال