Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:09:51 GMT

اجاره خانه در تهران بدون دردسر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۶۵۸

اجاره خانه در تهران بدون دردسر

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زندگی که همیشه درگیر آن هستیم خرید، فروش و اجاره یک خانه است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اینپین، با توجه به شرایط فعلی، جمعیت اجاره‌نشین‌ها افزایش پیدا کرده و در حال حاضر نزدیک به ۳۰ درصد مردم کشور اجاره نشین هستند و اکثر این آمار را زوج‌های جوان تشکیل می‌دهند.

بازار ملک، بازار بسیار بزرگی است و ما باید دقت کنیم که در این بازار بزرگ چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه و روشی را که از قدیم وجود داشته را همه‌ی ما بلد هستیم. رفتن به املاکی‌های موجود در یک محله و بازگو کردن شرایط و ویژگی‌هایی که مد نظرمان است که و در نهایت بازدید از موردهای مختلف؛ اما این روش‌های به اصطلاح سنتی روش‌هایی بسیار زمان‌گیر، پر هزینه و کلافه کننده هستند.

البته بسیاری از مردم به دلایل مختلفی از جمله غیر قابل اعتماد بودن سایر روش‌ها، از همین روش سنتی استفاده می‌کنند؛ اما شاید اگر روش‌های دقیق‌تر و قابل اعتمادتری وجود داشته باشد آن‌ها هم علاقه‌مند به استفاده از این روش‌ها شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دیجتالی شدن خدمات روش‌هایی وجود دارد که ما بتوانیم علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن پول و زمان، یک انتخاب درست داشته باشیم و برای خود یک خانه‌ی ایده‌آل انتخاب کنیم.

شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های جستجوی خانه‌این کار را به راحتی انجام دهید. در حال حاضر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد اما برای دانستن اینکه کدام برای ما کاربردی‌تر است و ما را بهتر راهنمایی می‌کند به شما پیشنهاد می‌کنم این راهنما را مطالعه بفرمایید.

اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها این امکان را به شما می‌دهند که عکس‌های یک ملک را مشاهده و شرایط اولیه و عمومی آن‌ را بدانید اما آگهی‌ها باید معتبر باشند و شما را دچار سردرگمی و اشتباه نکنند؛ مثلاً در اپلیکیشن اینپین www.inpinapp.com هیچ آگهی غیرمعتبری پیدا نمی‌کنید چرا که اعتبار آگهی توسط کارشناسان مربوطه بررسی می‌شود. همه‌ی آگهی‌های موجود در این اپلیکیشن، دقیق و معتبر هستند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی در یک سایت فیلترهایی است که شما با توجه به نیاز خودتان آن‌ها تنظیم می‌کنید. این فیلترها عبارت است از نوع ملک، نوع کاربری، متراژ بنا، انتخاب تعداد اتاق‌ها، سن بنا، بودجه‌ی شما و ... می‌باشد.


 با اعمال فیلتر مواردی را که به سلیقه و خواسته‌ی شما نزدیک‌تر باشد نشان داده می‌شود و در نتیجه با محدود کردن انتخاب‌هایتان به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید؛ اما تا حالا برایتان پیش آمده است که بخواهید آگهی خانه‌های لوکس و با ویژگی خاصی را ببینید اما مجبور باشید تمام آگهی‌های خانه‌های موجود را بگردید تا بتوانید خانه‌ی مورد نظرتان را پیدا کنید؟ برای کسی که زمان کمی برای گشتن خانه دارد این موضوع ناراحت کننده و وقت‌گیر است؛ اما شما می‌توانید با مراجعه به فایلی که مناسب شما باشد تمام آگهی‌های موجود را مشاهده کنید مثلاً اگر شما مجرد هستید و یا حتی عروس و داماد هستید و دنبال یک خانه‌ی لوکس با قیمت مناسب می‌گردید، می‌توانید در پلتفرم اینپین به این قسمت مراجعه کنید. این فیلتر به شما کمک می‌کند تا از گشتن بیهوده در بین آگهی‌های متعدد و متنوع خلاص شوید و آگهی‌هایی را مطالعه ‌کنید که مناسب شرایط شما باشد.

بسیار پیش آمده که وارد محله‌ای می‌شویم که اطلاعات کافی از آن محله نداریم یا اسم محله را نمی‌دانیم یا می‌خواهیم اطلاعات املاک نزدیک به محلی که در آن حضور داریم به دست بیاوری، چطور می‌توانیم اینکار را انجام دهیم؟ خیلی راحت و بدون در سر می‌توانید موبایل خود را بردارید اینپین را باز کنید، آیکون AR را لمس کنید و به صورت واقعی از روی عکس و نقشه‌ای که برای شما باز می‌شود، اطلاعات آگهی‌های اطراف برای شما نمایش داده شود. حتی می‌توانید از مشاوره‌های اطراف که برای شما نمایش داده می‌شود استفاده کنید.

اگر شما در شهرهای شلوغ و پرترافیک مثل تهران زندگی می‌کنید حتماً یکی از مهم‌ترین امکاناتی که برای شما حائز اهمیت است دسترسی شما به محله‌های اطراف است؛ یعنی بتوانید روی نقشه مشاهده کنید که در چه مدت زمانی به صورت پیاده یا با ماشین یا حتی با وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی از خانه‌ای که انتخاب کرده‌اید دور شوید و به مناطق دیگر برسید. این ویژگی خاص فقط در پلتفرم اینپین موجود است؛ و دیگر لازم نیست نگران رفت‌وآمدتان باشید و در زمان خرید خانه می‌توانید این خواسته خود را بررسی کنید. همچنین در مجله اینپین /www.inpinapp.com/mag می‌تواند مطالب کاربردی‌ مانند هر آنچه در مورد وکالت بلاعزل و خطرات آن باید بدانید و... را مطالعه کنید.


بنابراین با توجه به مقایسه‌ای که بین روش‌های قدیم و جدید جستجوی خانه شد به این موضوع پی می‌بریم که با تحول دیجیتالی شدن خدمات در جهان می‌توانیم با به کارگیری پلتفرم‌های موجود از هدر رفتن وقت و سرمایه خود جلوگیری کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره خانه تهران برای شما سایت ها آگهی ها یک خانه خانه ی روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

کد خبر 6096786

دیگر خبرها

  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟